• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Maatschappelijk betrokken
  4. Maatschappelijk betrokken
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

milieubewust

18 jaar
6 jaar geleden
Voor schoolonderzoek wil ik bekijken hoe milieubewust onze generatie(12-24jaar) is. Kunnen jullie even zeggen of jullie iets doen om groener te leven (mag kort hoor :)). Probeer er ook even bij te vermelden waarom je wel (of niet) deze keuzes maakt. Voor mijzelf; ik eet al 3 jaar geen vlees meer en heb ook geen auto (is ook niet echt nodig aangezien ik in de stad woon). alvast bedankt!
5 reacties
16 jaar
6 jaar geleden
Wij scheiden afval en gebruiken zo weinig mogelijk plastiek.
13 jaar
6 jaar geleden
Niks bijzonders We scheiden afval en hebben een regenton. Soms hergebruiken we wat, maar daar houdt het wel op :) Succes met je project
17 jaar
6 jaar geleden
Één dag in de week eet ik geen vlees, omdat ik welleens wat minder vlees mag eten. Minder plastic tasjes, vaker de fiets pakken in plaats van dat mijn ouders me wegbrengen. Ik probeer korter te douchen. Het zijn inderdaad de kleine dingen waar je op let.
19 jaar
6 jaar geleden
Goh, niets speciaals. Allemaal kleine dingetjes die ook nog goed zijn voor de portemonnee. Warme trui ipv thermostaat hoger. Vaker de scooter laten staan voor de fiets. Geen wegwerpverpakkingen als er een alternatief is. Laat nooit zwerfvuil achter en ieder jaar doe ik mee aan de world cleanup day. Dat is het zowat.
14 jaar
6 jaar geleden
uh, ik denk er niet 24/7 aan maar als in de winkel bio eten is ipv "normaal" eten zou ik eerder voor biologisch kiezen. verder prop ik al mijn afval in mijn zakken en gooi ik het in een (gescheiden) prullenbak.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.