Beste jongen, Jouw vragen vind ik wat opmerkelijk voor iemand van jouw leeftijd. De meeste jongens van twaalf kijken volgens mij naar wat andere jongens doen en dan willen ze dat ook. Je wilt er bij horen nietwaar?
Zoals J21 al zei, een online cursus zoals jij die zoekt is lastig, ik kan hem ook niet vinden. Toen ik op Youtube zocht naar mode en kleur kwam ik dit filmpje tegen: youtube.com/watch?v=5XYX0iw-2rY
Daar wordt wat verteld over hoe kleuren op elkaar reageren en hoe je kan combineren.
Als ik mij afvraag hoe een longen van twaalf er leuk uit kan zien dan denk ik aan een jeansbroek, zoals bijna iedere jongen aanheeft en ik vind een overhemd altijd wel leuk staan, al dan niet met korte mouwen. Heb je blond haar dan is iets in pasteltinten goed passend, heb je donker haar dan kun je voor fellere kleuren gaan.
Iets met figuurtjes, bloemen, of zo iets vind ik wel leuk, maar misschien vind je dat te nichterig. Een leuk T-shirt is ook nooit verkeerd en meestal ook niet duur.
Is er niemand die eens met jou mee kan gaan als je kleren gaat kopen? Een meisje van school, uit de buurt, een nichtje dat er altijd leuk uitziet? Vrouwen hebben daar wat beter gevoel voor. Wat je ook kan doen is een verkoopster aanspreken en zeggen dat jij wat leuks zoekt en niet zo goed weet wat je hebben moet.
Neem dan een al wat ouder iemand, die worden door jou vertederd en doen hun best voor jou.
Dan vraag je welke foto's je wel en welke niet je op Instagram kunt posten. Dat lijkt mij af te hangen van aan wie je ze stuurt en waar het over gaat. Als het iemand is waar jij contact mee hebt en die jij als vriend of vriendin beschouwd dan is het heel wat anders dan wanneer het om iemand gaat die je nauwelijks kent.
Ik denk dat het om foto's gaat waar jij zelf op staat. Misschien een open deur, Nooit zomaar naaktfoto's sturen! Ik heb gezien dat er een app bestaat die het voor de ontvanger onmogelijk maakt een screenshot te maken. Als je die vinden kan, gebruik hem als het om "heel persoonlijke" foto's gaat!