OK, Rusland zet zijn atoombommen klaar ...
Zijn dan ook Poetin zijn generaals zo zot als gelijk hemzelf? Dat doet ge toch niet als ge een beetje verstand hebt. Dan zegt ge: "Nee, Poetin, nee, dat doen we niet. Zijt ge gek?"
Moeten we nu echt schrik gaan krijgen of niet?
Het is gewoonweg belachelijk dat eene idioot dit kan veroorzaken.
En het enige dat dit kan doen stoppen, is ofwel dat Oekraine zich overgeeft, ofwel dat Poetin dood neervalt.
Het eerste gaat zo te horen niet gebeuren, en het tweede kunnen we alleen maar op hopen.
Maar eenieder die daarop hoopt, is misschien wel zo slecht als Poetin zelf? Denk ik?
H, ge zegt dat de keuze is die wat het geweten ingeeft. Het beste is dan dat Oekraine zich overgeeft om een wereldoorlog te voorkomen. En nadien mogen de politiekers de brokken lijmen en zien hoe dat Oekraine terug van Oekraine wordt. Maar ja, dat betekend dan waarschijnlijk weeral oorlog.
Dus, een straatje zonder einde.
Als dat zo doorgaat is broer in september niet bij de brandweer, maar gedwongen in het leger. En ikke een jaartje later. Tenzij, als het echt oorlog wordt, gewoon alle jongens opgeroepen worden ...
Vanaf 16, net zoals in Oekraine ...
Ik heb een zelfgemaakte katapult, ik zal het hout nog maar eens voeden en alvast reserve elastieken bij elkaar sprokkelen ...
Tis geschift ...