• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Sport, muziek, huisdieren en hobby
  4. Sport, muziek, huisdieren en hobby
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Wordt er eigk nog naakt gedoucht?

23 jaar
2 kwartalen geleden
Zo’n topic bestaat wss al, maar kon m niet vinden. Ik zat tot 8 jaar geleden of zo nog op voetbal en toen, als we douchten dan (wat we liever niet deden), was het nog wel naakt, maar het veranderde toen al een beetje. Op school na gym werd er sowieso niet gedoucht (best smerig als je eraan terugdenkt)

Is dat tegenwoordig helemaal niet meer, naakt douchen na sport? Welke sport doen jullie en hoe gaat het daar? Ben heel benieuwd eigenlijk
58 reacties
17 jaar
2 kwartalen geleden
Oh maar ik kijk ook naar piemels in de kleedkamer hoor jongen 19! Ik durf alleen mezelf niet naakt te laten zien... Ik ben ook hetero maar er is in de sportschool een man van 30 of 35 jaar ofzo. Helemaal afgetraind en een grote piemel met een beetje schaamhaar eromheen. Daar kijk ik altijd naar en dan ben ik echt jaloers!
19 jaar
2 kwartalen geleden
Meisje 20: ik bedoel gewoon dat ik dan wel eens kijk naar de lul van andere mannen en jongens. Ben altijd wel benieuwd hoe groot die zijn en behaard of niet. Dat een beetje. En als ze willen kunnen ze dus ook bij mij kijken omdat ik dus ook naakt douche. Klinkt misschien een beetje gay maar dat ben ik niet, dus idk waarom ik het doe
16 jaar
2 kwartalen geleden
Wij douchen altijd naakt, ons team bestaat vooral uit jongens en 2 meiden (ik en nog een andere meid) Het is een vriendenteam en we kennen elkaar goed en we zijn allemaal niet zo preuts. Soms krijgt iemand wel een beetje een stijve maar daar word niet gek over gedaan.
20 jaar
2 kwartalen geleden
Jongen van 19, wat bedoel je met 'bij anderen hun lul checken'? en welke/wat voor kans om hen terug te checken?? Ik ben benieuwd en vraag me af of wij meiden er ons voordeel mee kunnen doen.
19 jaar
2 kwartalen geleden
Ik ga naar de gym. Sommigen douchen naakt sommigen niet. De ouderen meestal naakt jongeren juist vaker met boxer. Ik vind het wel stoer om anders dan leeftijdsgenoten gewoon naakt te douchen. Eerste paar keer was spannend nu is het gewoon geworden. Vind het altijd wel leuk om bij anderen hun lul te checken dus dan wel zo eerlijk om hen de kans terug te checken te geven
23 jaar
2 kwartalen geleden
Bij ons wordt er altijd gewoon naakt gedoucht, altijd zo geweest en nooit anders gedaan
14 jaar
2 kwartalen geleden
Bij ons na een wedstrijd word er altijd naakt gedoucht. En na de vakantie was het altijd grappig omdat je dan pas kon zien of iemand gegroeid was.
22 jaar
2 kwartalen geleden
Als ik de enige zou zijn zou ik zeker naakt douchen al was het alleen maar om mijn lichaam te laten zien en dat is gewoon bij iedereen mooi. Wat dikker of dunner, langer of kleiner, grote pik of kleine, slap of stijf, wat maakt het allemaal uit, het is gewoon mooi. Als iedereen dat nou eens zou vinden en zich dus ook niet schaamt voor een kleine piemel of een stijve, dan zijn we al een heel eind.
22 jaar
2 kwartalen geleden
Bewust worden van eigen lichaam. Belangrijk wat anderen van je (lichaam) vinden. Als je naakt gaat kom je er snel achter en kun je ook aan hen vragen hun lichaam te laten zien, zonder (valse) schaamte! Bij jongens zullen er wel veel stijve pikken tevoorschijn komen, maar ook dat is normaal (en mooi en geil) en wij meiden worden daaardoor weer vaak nat. Als je elkaar zo accepteert is het toch helemaal prima?!
18 jaar
2 kwartalen geleden
@jongen22 Het is echt gewoon het bewust worden van je eigen lichaam. Op die leeftijd vinden jongens (en meisjes) het ook heel belangrijk wat anderen van hun vinden. Het is allemaal niet rationeel maar ja, een puber is meestal ook niet rationeel. Als ik van mezelf uit ga was ik niet per se ontevreden over m'n lichaam dus zo'n soort 'schaamte' was het niet maar toch ging ik vanaf 14 in boxer douchen. Groepsdruk komt er dan ook nog bij. Als iedereen opeens in boxer gaat ga jij niet zo snel als enige naakt. Nu is het totaal geen issue meer en gaat iedereen gewoon naakt.
22 jaar
2 kwartalen geleden
Nou jongen van 23, bij ons op de camping is het 50/50 wat het schaamhaar (wij zeggen vaak prethaar) betreft en dat mag van mij zo blijven. Ik vind het best mooi en mannelijk. Natuurlijk moet je het bijhouden zodat het geen oerwoud wordt en dat geldt ook voor de dames. Bij hun een mooi driehoekje of brede landingsstrip wat mij betreft. Het is voor mij met, ook geiler om te zien en voelen/proeven.
23 jaar
2 kwartalen geleden
Wij hebben de hele jeugd gewoon naakt gedoucht en nu bij de senioren nog steeds. Nooit een ding geweest, maar we kennen elkaar ook al van kleins af aan. Schaamhaar boeit niet veel, al is eigenlijk bijna iedereen wel kaal of heeft het kort getrimt.
21 jaar
2 kwartalen geleden
Jongen 19 stoer dat je weer mee gaat doen komend seizoen met naakt douchen. Ik zou niet speciaal iets doen met je schaamhaar, gewoon zoals je altijd doet. Het is 5 minuutjes douchen met je sport maten, meer niet. Als je een chick gaat neuken is het een ander verhaal natuurlijk;)
19 jaar
2 kwartalen geleden
Bij ons op voetbal douchten we als kinderen ook wel naakt. Maar toen de eerste schaamhaar kregen hield opeens iedereen zn boxer aan. Ik wil best wel naakt douchen, maar ga dat niet als enige doen. Maar nu zijn er weer een paar gasten die in hun blote kont douchen. Dus dit seizoen ga ik ook weer beginnen met naakt douchen. Nu alleen nog even bedenken of ik daarvoor mn schaamhaar ga scheren of gewoon laat staan...
22 jaar
2 kwartalen geleden
Ik kan je wel begrijpen jongen van 18, maar blijft voor mij de vraag door wie of wat is ingegeven dat je je dan moet gaan schamen? Waarvoor? Je eigen lichaam? Dat is juist zo prachtig, ook om te laten zien ipv je schamen voor je eigen lichaam, toch?
18 jaar
2 kwartalen geleden
@jongen22 Ik denk dat het komt omdat je op die leeftijd (begin v/d puberteit dus) ineens heel bewust wordt van je eigen lichaam en je gaat je dan ook bezig houden met hoe anderen je zien. Dan krijg je dus die schaamte. Ik weet nog dat er jongens waren die zelfs moeite hadden met hun shirt uit doen in de kleedkamer. In JO15 t/m JOJO17 ging bij ons echt iedereen in boxer. Als je naturistisch bent opgevoed is het logisch dat je er geen moeite mee hebt.
22 jaar
2 kwartalen geleden
Ik lees hier heel vaak dat er velen zich voor hun lichaam schamen. Waarvoor schamen ze zich dan precies, want ik vind in principe ieder lichaam juist mooi en schaam me er dus absoluut niet voor, integendeel! Nou moet ik wel vertellen dat wij van huis uit naturistisch zijn opgevoed en wellicht daaardoor die schaamte niet kennen en mensen en mezelf dus juist mooi vinden. Zijn er meer onder jullie die dit kunnen onderschrijven of duidelijk kunnen maken waarvoor die schaamte nou precies is.
18 jaar
2 kwartalen geleden
@jongen22 oh ok. Wij hadden een keer een nieuwe in het team die ook in boxer ging, tot hij merkte dat iedereen naakt ging. Toen deed hij hem ook uit. Snap we als je jonger bent en net in de puberteit dat je dan preutser bent. Ging zelf ook in boxer op die leeftijd haha
22 jaar
2 kwartalen geleden
@J18, wij twijfelen niet maar sommige jongens uit de onder 19 wel. Al trekken ze uiteindelijk toch hun slip of boxer vaak wel uit
18 jaar
2 kwartalen geleden
Zit in JO19, iedereen doucht naakt. Klopt wel dat je bij JO15 ziet dat iedereen in boxer gaat douchen. Wij douchen dus naakt en dingen als jongens met een stijve zie je nooit, tenminste ik heb het bij ons nooit gezien

jongen 22, waarom doen sommige dan een boxer aan als een jo19 speler mee doet?
22 jaar
2 kwartalen geleden
Wij hebben altijd naakt gedoucht, maar je merkt dat als er nu wel eens een JO19 speler mee doet sommige wel twijfelen om hun boxer of slip aan te houden
17 jaar
2 kwartalen geleden
Ik zit op voetbal en bij ons team wordt er naakt gedoucht. Ik zit op voetbal sinds ik 9 ben en tussen 9 en 13 zo'n beetje ging iedereen naakt onder de douche. Vanaf 14 jaar zag je dat iedereen ineens in onderbroek ging. Nu gaat dus weer iedereen naakt. Zal wel met puberteit te maken hebben of zo
17 jaar
2 kwartalen geleden
Ik woon in een klein dorpje we hebben een kleine voetbal club.
Er is geen dames team dus ik ben gaan mee voetballen met een jongens team.
Eerst zei de coach dat ik maar thuis moest gaan douchen omdat er geen andere douche was.
Of ik moest wachten tot de jongens klaar waren.
Maar dan had ik heel kort de tijd omdat er dan een ander team kwam trainen.
Ik zei dat ik dan liever met de jongens samen ging douchen als hun dat ook goed vonden.
We hebben het toen besproken en de jongens vonden het ok.
De eerste paar keren waren ze wel een beetje verlegen en ik ook wel.
We waren toen 14 nu na 3 jaar is het geen probleem meer.
Sommige jongens krijgen nog steeds wel vaak een stijve en ik word er ook wel geil van.
Maar we raken elkaar niet aan ofzo.
Kijken is nooit een probleem ze mogen van mij alles zien en ik mag ook naar hun lichaam kijken.
23 jaar
2 kwartalen geleden
Ik voetbal al sinds m'n vierde en we hebben altijd naakt gedoucht.
23 jaar
2 kwartalen geleden
Ik zit al van af mijn 11de op atletiek en na de training douch ik thuis dit puur om dat ik 5min lopen van de baan woon dus ik zo thuis ben.
19 jaar
2 kwartalen geleden
Bij mij (hockey) ook gewoon iedereen naakt
12 jaar
2 kwartalen geleden
Hé Ts na gym op school moeten wij gewoon douchen en dat doen we gewoon allemaal naakt zonder schaamte. Bij sport na de training en wedstrijd wordt er ook gewoon naakt gedoucht
20 jaar
2 jaar geleden
Ikzit zelf in een damesteam bij voetbal en daar doucht iedereen gewoon naakt
17 jaar
2 jaar geleden
Ik douche overal altijd in een onderbroek en heb deze ook aan onder mijn zwembroek
17 jaar
2 jaar geleden
Thuis doe je toch ook niet in je boxer douchen? Ik zie het inderdaad dat jongens in hun boxer douchen,ik snap het niet zo. Je kunt ook met je piemel richting de muur gaan staan en ja dan zien ze je kont... maakt sws niks uit dat ze iets zien ik heb zelf een kleine pik en ja soms heb je een stijve. Ik doe het ook niet expres dus wat maakt dat uit? Ik doe aan badminton trouwens en taekwondo.
12 jaar
2 jaar geleden
J13 als laatste ben jij begonnen met naakt douchen na gym of waren er andere jongens al eerder. En doet dat nu iedereen?
13 jaar
2 jaar geleden
Ik douche sinds de herfstvakantie naakt na de gym. Tot aan de herfstvakantie deed ik dat altijd net als de meeste jongens in mijn boxer. Maar ik liep de hele tijd te kloten met die natte onderbroek en die handdoek om mijn middel. Tijdens de herfstvakantie waren we op vakantie en toen ik samen met mijn broertje ging zwemnen was er bij het zwembad alleen zon grote kleedkamer. Daar heb ik toen geprobeerd hoe het was om naakt om te kleden en dat beviel opzich wel. Dus toen besloot ik om na gym ook maar gewoon naakt te gaan. Eerste keer voelde wel erg ongemakkelijk. Niemand zei er wat van, maar ik had wel het idee dat iedereen naar mijn piemel aan het kijken was, wat opzich niet heel gek is want dat deed ik zelf ook bij die paar jongens die wel naakt douchte toen ik nog in mijn boxer stond. Maar het scheelt wel een hoop gedoe, dus ik blijf dit gewoon zo doen
16 jaar
2 jaar geleden
@m17 Ja ik vind het ook raar. Ik weet ook dat bij sommige andere clubs alle jongens in boxer douchen.
Bij ons val je meer op als je niet naakt gaat douchen
17 jaar
2 jaar geleden
In je ondegoed douchen is echt wel raar en onhygiënisch. Ik douche al zowat mijn hele leven samen met anderen bloot na sporten en ik heb nog nooit iemand zien staren of stomme opmerkingen horen maken.
22 jaar
2 jaar geleden
Bij ons douchen ze gelukkig allemaal naakt en natuurlijk kijk je er naar en krijgt deze of gene weleens een stijve, ik zelf ook maar wat geeft dat? Het is in ieder geval gezond dat je pik goed werkt. In het verleden wel eens gemengd gedoucht na korfbal toernooi. Was in een gehucht waar ze toen maar 1 grote gemeenschappelijke douche hadden. Was wel fun voor zowel meiden als jongens!
16 jaar
2 jaar geleden
Op school douchen we helemaal niet na gym. Het mag wel maar niemand doet het.
Ik zit ook op voetbal en bij ons word er na de training of wedstrijd naakt gedoucht. Er komen wel eens nieuwe jongens bij die dan eerst met boxer gaan douchen maar na een tijdje gaan ze ook wel naakt als ze zien dat iedereen dat doet.
18 jaar
2 jaar geleden
gewoon naakt ja ! nu ook in de nieuwe klub is dat zo....vind het eigenlijk wel fijn mijn naaktheid te laten zien en andere jongens gewoon naakt bekijken.... no problem !
20 jaar
2 jaar geleden
ik douch altijd naakt na het sporten en tennis. de meeste douchen niet dat cind ik best smerig. maakt mij niet uit of er naderen bij zijn jong of oud... ik vind het leuk als ze naar me kijken en helemaal leuk als iemend een (halve) stijfe krijgt :p
22 jaar
2 jaar geleden
Wij douchen bij het voetballen gewoon allemaal naakt en qua leeftijd alles door elkaar. Van 18 tm 50 en niemand die het boeit
16 jaar
2 jaar geleden
Ik ga volgende week met een vriend tennissen en daarna naar de concert, dus denk dat er een redelijke kans is dat we gaan douchen. Vraag is of we dat dan op de club doen of bij mij thuis. Op de club is wel sneller en ook even veilig want t clubhuis zit op slot, maar ik heb de code. Daarintegen is thuis natuurlijk chiller en meer prive voor hem wat hij miss fijn kan vinden. Nouja, ik zal t voorleggen en we kijken wel...
21 jaar
2 jaar geleden
Ik ben de jongen die nu bij voetbal in het vriendenteam wel naakt doucht. We speelden eerst in een regulier team en toen douchten we wel met boxershort. maar toen besloten met een aantal jongen + nog wat andere losse mannen een vriendenteam te gaan vormen. Een van de jongens met wie ik eerder ook al speelde die trok na de eerste training opeens wel zn boxer uit om te douchen. De meeste volgden toen, ik ook. Tweede keer douchte iedereen naakt. Dus het is een soort van omgekeerde groepsdruk haha. Eerste 2x was een beetje ongemakkelijk, nu merk ik het niet eens meer. Iedereen loopt gewoon naakt rond. In de gym doe ik wel een handdoekje om als ik van en naar de douches loop. Maar daar ken je niet iedereen, dat is toch anders
22 jaar
2 jaar geleden
Waarom hou jij je boxer aan als er oudere mannen bij zijn? Maakt toch helemaal niks uit.
15 jaar
2 jaar geleden
Op school douchen we niet na lo en nooit gedaan ook. Bij de gym / basicfit douche ik soms alleen als ik tijd heb en dan douche ik meestal naakt behalve als er oude mannen ofz zijn dan hou ik mijn boxer gwn aan en bij voetbal douche ik altijd en ik ben Turks en ik douche gwn bijna altijd naakt k vind niks ergs aan en mijn voetbalteam bestaat vooral ook uit buitenlandse mensen en die douchen ook allemaal naakt en die vinden het ook niet zo erg en heb bijna nooit een stijve gehad.
13 jaar
2 jaar geleden
@j23 ja maar dat is niet heel vaak. Halve stijves zijn er meer. En als het erg koud of nat of inspannend was dan hebben de meeste een heel kleintje maar dan draaien ze naar de muur.
18 jaar
2 jaar geleden
Hoe kwam het dat jullie weer naakt zijn gaan douchen met voetbal? Hier doucht ook iedereen in een boxershort. Ik zou wel zonder willen, stuk frisser, maar wil niet als enige naakt gaan
17 jaar
2 jaar geleden
Gewoon bloot, niet te flauw over doen.
21 jaar
2 jaar geleden
Er wordt niet veel naakt gedoucht, maar gebeurd nog wel. Ik voetbal al bijna heel mn leven. Toen we nog kinderen waren douchten we gewoon naakt. Maar zodra de pubertijd inkickte gingen heel snel de boxers onder de douche aan. Nu bij het vriendenteam wel weer naakt. We kennen mekaar toch al, en het is ook wel een beetje stoer doen. Zo van, kijk ik schaam me nergens voor. In de gym douchen veel helemaal niet, die gaan direct naar huis en douchen daar. Sinds kort douche ik daar ook naakt, maar meestal ben ik dan alleen of met oudere mannen. Dat laatste blijft toch een beetje awkward
23 jaar
2 jaar geleden
@j13 Zie je echt wel eens een stijve? Ik had heel vroeger wel halve halve stijve gezien, en met half half bedoel ik dan dat die iets groter wordt en iets schuin beneden naar voren staat. Maar echt stijve nee, en wij douchten dan ook echt heel kort, iedereen was er direct weer uit
13 jaar
2 jaar geleden
de j13 weer - gemengd douchen heb ik nog nooit gedaan want de girlz hebben aparte douchen ik zou ook raar vinden om samen te doen. Jongens onderelkaar dat is intressant LOL om te kijken fzo maar er gebeurt echt niks van seks, hier en daar een halve of hele stijve fzo - maar ik zou het raar vinden van in je onderbroek te douchen en ik heb respect voor de moslims als zij het nie willen doen so what we zijn toch moe van de wedstrijd en douchen is niet het belangrijkske toch
19 jaar
2 jaar geleden
Nope hier altijd in onderbroek. Wist niet dat naakt douchen nog bestond
17 jaar
2 jaar geleden
Ik zou enkel m'n onderbroek aanhouden als het gemengd douchen was.
22 jaar
2 jaar geleden
Wij douchen gewoon allemaal naakt. Vind douchen in onderbroek ook niet nodig, we weten allemaal hoe een piemel eruit ziet.
16 jaar
2 jaar geleden
Met ons team douchen we gewoon naakt. En we hebben 2 dames die islamitisch zijn.
13 jaar
2 jaar geleden
in de sportvereniging douchen we altijd naakt behalve de moslims die douchen niet of ze willen apart met hele grote onderbroek douchen
17 jaar
2 jaar geleden
Bij ons douchen we in onderbroek.
14 jaar
2 jaar geleden
Tot vorig schooljaar werd er wel nog naakt doucht.
Nu niet meer het is begonnen op het internaat met jongens die in onderbroek onder de douche gingen staan.
En toen begon het na de l.o les ook en houd iedereen onderbroek aan
23 jaar
2 jaar geleden
Zeker wel. Na elke voetbalmatch en meestal ook na de training.
12 jaar
2 jaar geleden
Hé ts jazeker na gym moeten we douchen en dat is 1grote ruimte en iedereen douchet gewoon naakt. Ik zit ook nog op turnen en veldhockey en ook daar douchen we na de training en wedstrijd en ook gewoon naakt
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.