• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie

Er wordt veel gezocht naar

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Sport, muziek, huisdieren en hobby
  4. Wordt er eigk nog naakt gedoucht?
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Wordt er eigk nog naakt gedoucht?

23 jaar
9 maanden geleden
Zo’n topic bestaat wss al, maar kon m niet vinden. Ik zat tot 8 jaar geleden of zo nog op voetbal en toen, als we douchten dan (wat we liever niet deden), was het nog wel naakt, maar het veranderde toen al een beetje. Op school na gym werd er sowieso niet gedoucht (best smerig als je eraan terugdenkt)

Is dat tegenwoordig helemaal niet meer, naakt douchen na sport? Welke sport doen jullie en hoe gaat het daar? Ben heel benieuwd eigenlijk
58 reacties
17 jaar
9 maanden geleden
Oh maar ik kijk ook naar piemels in de kleedkamer hoor jongen 19! Ik durf alleen mezelf niet naakt te laten zien... Ik ben ook hetero maar er is in de sportschool een man van 30 of 35 jaar ofzo. Helemaal afgetraind en een grote piemel met een beetje schaamhaar eromheen. Daar kijk ik altijd naar en dan ben ik echt jaloers!
19 jaar
9 maanden geleden
Meisje 20: ik bedoel gewoon dat ik dan wel eens kijk naar de lul van andere mannen en jongens. Ben altijd wel benieuwd hoe groot die zijn en behaard of niet. Dat een beetje. En als ze willen kunnen ze dus ook bij mij kijken omdat ik dus ook naakt douche. Klinkt misschien een beetje gay maar dat ben ik niet, dus idk waarom ik het doe
16 jaar
9 maanden geleden
Wij douchen altijd naakt, ons team bestaat vooral uit jongens en 2 meiden (ik en nog een andere meid) Het is een vriendenteam en we kennen elkaar goed en we zijn allemaal niet zo preuts. Soms krijgt iemand wel een beetje een stijve maar daar word niet gek over gedaan.
20 jaar
9 maanden geleden
Jongen van 19, wat bedoel je met 'bij anderen hun lul checken'? en welke/wat voor kans om hen terug te checken?? Ik ben benieuwd en vraag me af of wij meiden er ons voordeel mee kunnen doen.
19 jaar
9 maanden geleden
Ik ga naar de gym. Sommigen douchen naakt sommigen niet. De ouderen meestal naakt jongeren juist vaker met boxer. Ik vind het wel stoer om anders dan leeftijdsgenoten gewoon naakt te douchen. Eerste paar keer was spannend nu is het gewoon geworden. Vind het altijd wel leuk om bij anderen hun lul te checken dus dan wel zo eerlijk om hen de kans terug te checken te geven
23 jaar
9 maanden geleden
Bij ons wordt er altijd gewoon naakt gedoucht, altijd zo geweest en nooit anders gedaan
14 jaar
9 maanden geleden
Bij ons na een wedstrijd word er altijd naakt gedoucht. En na de vakantie was het altijd grappig omdat je dan pas kon zien of iemand gegroeid was.
22 jaar
9 maanden geleden
Als ik de enige zou zijn zou ik zeker naakt douchen al was het alleen maar om mijn lichaam te laten zien en dat is gewoon bij iedereen mooi. Wat dikker of dunner, langer of kleiner, grote pik of kleine, slap of stijf, wat maakt het allemaal uit, het is gewoon mooi. Als iedereen dat nou eens zou vinden en zich dus ook niet schaamt voor een kleine piemel of een stijve, dan zijn we al een heel eind.
22 jaar
9 maanden geleden
Bewust worden van eigen lichaam. Belangrijk wat anderen van je (lichaam) vinden. Als je naakt gaat kom je er snel achter en kun je ook aan hen vragen hun lichaam te laten zien, zonder (valse) schaamte! Bij jongens zullen er wel veel stijve pikken tevoorschijn komen, maar ook dat is normaal (en mooi en geil) en wij meiden worden daaardoor weer vaak nat. Als je elkaar zo accepteert is het toch helemaal prima?!
18 jaar
9 maanden geleden
@jongen22 Het is echt gewoon het bewust worden van je eigen lichaam. Op die leeftijd vinden jongens (en meisjes) het ook heel belangrijk wat anderen van hun vinden. Het is allemaal niet rationeel maar ja, een puber is meestal ook niet rationeel. Als ik van mezelf uit ga was ik niet per se ontevreden over m'n lichaam dus zo'n soort 'schaamte' was het niet maar toch ging ik vanaf 14 in boxer douchen. Groepsdruk komt er dan ook nog bij. Als iedereen opeens in boxer gaat ga jij niet zo snel als enige naakt. Nu is het totaal geen issue meer en gaat iedereen gewoon naakt.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.