Een beetjeuitzondering zal het blijven, maar ik vind jongens in een string er heel lekker en geil uitzien. Mijn broer draagt er ook vaak eentje en het is mooi om te zien hoe zijnpik eruit ziet. Ik heb hem wel vaak bloot gezien maar dit is spannender. Mijn meeste vriendinnen vinden het ook heel gaaf en zeker als er wat krulletjes en liefst zijn eikel bovenuit komen, daar worden ze heel geil van zeggen ze en ik heb dat zelf ook. In Italie en Spanje bv. zie je toch meer strings en ook hier steeds meer slipjes (Speedos). Eindelijk krijgen wij meiden wat meer te zien, vooral als ze een stijve krijgen. Je ziet dan hun pik en ballen precies zitten, zeker als het dunne broekjes zijn of zoals mijn broer er de binnenvoering uit hebben gehaald. Poehh, ik word al erg geil en nat bij de gedachte, lekker toch! Het wordt een mooie zomer als er veel meer jongens dit gaan dragen. We (ik en mijn broer) ook nogal eens naar het naaktstrand maar dat is niet zo spannend hoewel, als ik hem of andere mannen wat opgeil krijen ze een prachtige grote en soms dikke stijve pik. Mooi om die zo te zien groeien!