Welke fiets is het coolst? Een fatbike of toch iets anders
12 reacties
23 jaar
1 week geleden
Een jaren 70 racer… Zo verfijnd en classy. Vaak ook nog eens niet eens erg duur om te kopen, maar ze rijden lekker en snel, niet supercomfortabel maar goed aan te wennen. Zeg dat je hem van je opa gekregen hebt. Succes verzekerd.
23 jaar
1 week geleden
M22 heeft trouwens ook wel een heel goed punt. (70’s racer is ook een reactie van mij…)
22 jaar
1 week geleden
Het coolste is een fiets die getuigt van gezond verstand: praktisch, goede bagagedrager waar veel op kan, goede lichten en katogen, comfortabel, ingebouwde 7 versnellingen (geen kut-derailleur die om de haverklap kapot gaat), sterke banden waarmee je door glas kan rijden zonder dat ze lek gaan, goede spatborden zodat je kleren schoon blijven, goede spiegel, goede sloten, getande rubber aandrijfriem inplaats van smerige ketting, en zo.
23 jaar
1 week geleden
Helemaal juist j15, zo'n fatbike is voor wat hopeloze figuren en jonge drugsdealers, de echte marginalen van deze wereld.
Koop gewoon een goede fiets, of een mtb of gravelbike als je echt wil gaan fietsen. Succes met de keuze.
Koop gewoon een goede fiets, of een mtb of gravelbike als je echt wil gaan fietsen. Succes met de keuze.
21 jaar
1 week geleden
Als je echt cool wil overkomen koop je een fiets met goede verlichting! Die lekker rijd en die uit online tests het veiligste is. Koop er dan gelijk een helm bij want het is niet zo cool om op de eerste hulp met een hersenschudding te liggen.
15 jaar
2 weken geleden
Bro koop geen fatbike da is zo marginaal!
Alee da is mijn mening dan toch.
Alee da is mijn mening dan toch.
14 jaar
2 weken geleden
Tokkie bike of een fiets!
19 jaar
2 weken geleden
Een fatbike is Cool. Maar ik heb er twee gehad die na iets meer dan een jaar helemaal kapot waren. Zonder van mijn geld. Remmen waren binnen een maand op en niemand kon fixen. Dan maar niet cool. Heb nu een gewone stadsfiets. Hoeft niet aan een dikke ketting en doet het altijd.
21 jaar
2 weken geleden
Eehh, koop de fiets waar jij het lekkerste mee kan fietsen? Boeiend of een fiets cool is of niet.
12 jaar
2 weken geleden
Wat jij het coolst vind, trek je niks aan van anderen. Ze willen fatbike toch verbieden, dus ik zou iets anders nemen.
20 jaar
2 weken geleden
Mountainbike!
Ge kunt er overal mee komen en nog plezant in het bos ook. plus sportief, dus gezond. Ehm, geen elektrische dus hé ...
Ge kunt er overal mee komen en nog plezant in het bos ook. plus sportief, dus gezond. Ehm, geen elektrische dus hé ...
18 jaar
2 weken geleden
Ligt er aan waarvoor je hem gebruikt maar een fatbike is niet cool. Goede racefiets, mountainbike is veel cooler.
Plaats je reactie