Gewoon 1 vraag dus geen haat of iets. Maar wat doen kinderen die niet sporten of geen hobby hebben naast school. Ik sport eigenlijk iedere dag normaal. Nu is het natuurlijk winterstop dus gaan de voetbaltrainingen niet door. En ik verveel me echt dood. Terwijl er gewoon kinderen in mijn klas zijn waarbij ik vraag wat ga je doen vandaag euhm niks film kijken ofzo. Hoe kunnen jullie dat?
9 reacties
22 jaar
1 maand geleden
Lezen, knutselen, studeren (van dingen die ik zelf wil, niet voor school), dingen opzoeken op internet over wetenschap en technologie, films kijken op internet,...
14 jaar
1 maand geleden
Je hoeft niet te fappen. Als jij het fijn vind om een stijve te maken, is dat toch ook prima. Of je hebt nog helemaal geen behoefte, kan ook.
Maar, heb je al een hobby gevonden?
13 jaar
1 maand geleden
Ik vind het vooral nog een heel ranzig idee...
13 jaar
1 maand geleden
Misschien ga je het binnenkort wel proberen TS. Omdat je toch nieuwschierig bent. Het kan heel fijn zijn. Je moet wel weten wat je doet, zeg maar. Het kan zijn dat je nog geen sperma hebt. dus niet schrikken hoor.
13 jaar
1 maand geleden
Mijn lichaam is nu wel aan het veranderen. Bij voetbal word er soms wel gepraat over rukken. En dat het lekker is.
14 jaar
2 maanden geleden
TS J13 nu je geen voetbaltraining hebt kun je toch harloprn, fietsen of wandelen voor je conditie.
Dat jij geen behoefte hebt aan aftrekken is niet heel raar. Dat kan nog komen, of niet. Niet iedere jongen doet dit hoor. Maar zit jij wel in de puberteit? Is je lichaam aan het veranderen?
Plaats je reactie
13 jaar
2 maanden geleden
Of het raar is geen idee maar aan sex of aftrekken heb ik echt nog geen behoefte. Zal best nog komen. Maar nu niet en ik kan gewoon niet op de bank zitten niks doen. Ga dan liever sporten ofzo
14 jaar
2 maanden geleden
Ik ben zelf heel veel bij m’n vriendje en we hebben onder meer veel seks. Daar kom ik m’n tijd wel mee door hoor
14 jaar
2 maanden geleden
Euhm bank liggen film kijken. Jezelf vol eten. Gamen masten.