• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Sport, muziek, huisdieren en hobby
  4. Sport, muziek, huisdieren en hobby
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Badminton

12 jaar
2 weken geleden
Hallo iedereen.
Sinds kort ga ik met mijn beste vriendin naar badminton en dat vindt ik hartstikke leuk en gezellig om te doen:)
Mama had nog een paar leuke tennisrokjes in de kast liggen van vroeger en die draag ik nu en ze passen mooi en zitten goed alleen hebben deze geen short en ik draag gewoon mijn onderbroek (model slip) eronder tijdens trainingen.
Mijn ouders hebben ook niet zo heel veel geld om nieuwe sportkleding te kunnen kopen.
We doen wat oefeningen en opwarmen op de grond en tijdens spelen kunnen mijn teamgenootjes af en toe mijn onderbroek zien.
Ik vindt dit niet erg.
Kan dit zo of moet ik toch nieuwe badminton outfit?
7 reacties
14 jaar
2 weken geleden
Ja, je gaat voor het badminton (of eender welke andere sport die je graag doet), niet voor de modeshow. Maakt niet uit wat de anderen ervan vinden, iets gewoon normaal, zolang het maar een beetje proper is.
20 jaar
2 weken geleden
@TS Toen ik een jaar of 14 was ging ik wel eens squashen. In mijn internet zoektocht naar wat ik daar het beste voor kon dragen struikelde ik over stokoude berichten over een Engelse profspeelster die een internationale rel veroorzaakte door een string onder haar rokje te dragen tijdens wedstrijden. Dat idee nestelde zich natuurlijk in mijn puberbrein en na wat twijfelen moest ik het een keer proberen. De vriendin waarmee ik speelde zei er niets van, dus maakte ik mezelf wijs dat je er niets van kon zien. Pas veel later vroeg ze me eens of ik dat bewust deed, in mijn blote billen squashen. Ik schrok me rot, wat haar dan weer verbaasde. It was fun while it lasted zoiets. Oh en die Engelse pro kreeg trouwens ook nog gelijk van de squashbond. Those were the days.
14 jaar
2 weken geleden
Ik heb sportrokjes met en zonder short en ga niet nog een short aandoen en speel gewoon met onderbroek eronder
22 jaar
3 weken geleden
Waarom zou je nieuwe kleren moeten voor badminton (of eender welke andere sport)? Zolang de huidige passen en niet totaal versleten zijn, zijn ze goed genoeg. Als je niet wil dat ze je onderbroek zien, kan je er altijd een shortje over aan doen. Maar wat maakt het uit, eigenlijk niets toch? Over je zwemgerief doe je toch ook niets extra aan?

Geniet gewoon van het spel, en maak je niet druk om de rest.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

15 jaar
3 weken geleden
Ik doe tennis en heb een aantal gebruikte vintage tennisrokjes via Sellpy die heeft mam voor mij gekocht, deze vindt ik veel mooier dan al die nieuwe en zijn ook wat langer. Ik doe een onderbroek eronder in de kleur van het rokje. Boeien af en toe een onderbroek te zien met sporten of een bikini op het strand. Gewoon doorspelen😊.
18 jaar
3 weken geleden
Zolang het allemaal meisjes en vrouwen zijn, kan dit wel. Maar als jij traint met jongens en mannen, dan zou ik toch iets gekleder gaan. Zij zullen bij elke gelegenheid naar je kruis staren. En dat wil je toch niet hebben?
13 jaar
3 weken geleden
Nieuwe kleren zijn altijd leuk.