• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Uitgaan
  4. Uitgaan
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Opstap gaan, maar enorm moe van te voren

20 jaar
4 jaar geleden
Hey mensen!

Tegenwoordig voel ik me als een opa lol. Ik ben best wel een ochtendmens en ik merk gewoon dat ik in kak na 20:00. Dan word ik namelijk best moe en vaak gaan we indrinken rond 21:00. Soms zeg ik het gewoon af, want ben dan vreselijk moe. Helaas merk ik hierdoor wel dat ik wat vaker eenzamer ga voelen, wat ook logisch is haaha.

Dus men vraag is:
Ben ik de enige die dit heeft xd? En Hebben jullie ideeën hoe ik meer energie kan krijgen voor het opstap gaan?

Thankss
5 reacties
21 jaar
4 jaar geleden
In onze buurt woont een tuinbouwer die ook zulke ochtendmens is: hij staat elke dag om 5 uur op, in de zomer nog vroeger. En hij gaat om 8 of 9 uur slapen. Mensen die in shift werken in fabrieken, hebben dat soms ook, vb. als ze altijd met de vroege staan. Oplossing: ga in de late namiddag uit, of in de vroege avond. Zeker in de zomer heb je daar meer plezier van, want het is dan nog licht en nog warmer. En ga naar huis zodra je moe wordt. Het schijnt dat ze dat vroeger altijd zo deden, in de tijd van onze grootouders, niemand bleef toen tot een gat in de nacht op.
22 jaar
4 jaar geleden
Hey, dat ken ik ook wel. Vooral na het indrinken kak ik soms heel erg in haha. Maar hoe ziet je dag er uit dan? Want als je de hele vrijdag of zaterdag al super druk bent, logisch dat je 'savonds te moe bent. Oh nog een tip, drink koffie of energy drink, kan je over het vermoeide punt heen helpen. Niet super goed en niet te vaak doen maar af en toe kan wel.
17 jaar
4 jaar geleden
Hé ochtendmens. Dat houdt ook in dat je 's avonds niet veel energie meer over hebt. Op zaterdag misschien proberen hier wat van om te draaien zodat je ' s avonds nog wel enige tijd vooruit kunt?
19 jaar
4 jaar geleden
Hi YS, bezoek je huisarts, hij is de enige die jou kan verder helpen, dokteren via deze site lijkt mij geen goed idee, sterkte.
19 jaar
4 jaar geleden
Zijn je ijzerwaarde wel goeden he vitamine D want daarvan kan het komen
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.