Wat zijn jullie dansmoves voor in de club? Ik ga niet zo vaak uit en doe maar wat maar ik ben benieuwd naar jullie dansmoves.
5 reacties
21 jaar
3 jaar geleden
Dansen richting de exit ben ik ook erg goed in. Met een beetje geluk ben je zonder gezeur buiten
21 jaar
3 jaar geleden
M20, precies goed toch? Gewoon dansen als jezelf en je gevoel laten bepalen wat je doet. Je hoeft helemaal geen speciale kunstjes te laten zien. En als het nergens op lijkt? Ik denk dat meer dan de helft van de mensen van mening is dat ze voor gek staan op de dansvloer. Ik ook, maar het kan me niet schelen.
22 jaar
3 jaar geleden
Meestal een combinatie van body roll en grapevine want veel ruimte heb je doorgaans niet. En natuurlijk om een chick te scoren, improviseren vanuit de heupen. Coole, lichtjes obscene neukbewegingen zeg maar. Maar ook weer niet te expliciet want dan jaag je ze weg. Subtiel doseren dus tenzij ze anders aangeeft.
19 jaar
3 jaar geleden
J21 goeie! Ik weet ook nooit hoe gauw ik weg moet. Vreeeselijk die feesten
21 jaar
3 jaar geleden
Ik draai mijn rechtervoet 45° en zet vervolgens mijn linkervoet een stap voor mijn rechtervoet. Dit herhaal ik nogmaals en daarna zet ik om de beurt mijn linker en rechter voet vooruit tot aan de deur van het gebouw. Daarna komt het moeilijke gedeelte en dat is de 'niet opval dans'. Dit je kijkt naar rechts, naar links, naar achteren, en vervolgt stap 2 richting de fiets. Sleutel in het slot en fietsen maar. Beste moment van de gehele avond.
Plaats je reactie