Hoi allemaal,
Ik heb niet veel vrienden maar wil wel heel graag eens uitgaan en de vrienden die ik heb willen nooit mee omdat ze niet van die muziek houden. Ik wil wel graag maar aan de andere kant durf ik niet want ben bang dat ik dan alleen maar een beetje alleen in de club sta, hebben jullie misschien tips/ ervaringen hiermee? Help me aubb, alvast bedankt!
Ik heb niet veel vrienden maar wil wel heel graag eens uitgaan en de vrienden die ik heb willen nooit mee omdat ze niet van die muziek houden. Ik wil wel graag maar aan de andere kant durf ik niet want ben bang dat ik dan alleen maar een beetje alleen in de club sta, hebben jullie misschien tips/ ervaringen hiermee? Help me aubb, alvast bedankt!
1 reactie
22 jaar
3 jaar geleden
Ik ga ook soms alleen uit en ik snap inderdaad wat je bedoelt. Je hebt het gevoel alsof je door iedereen aangekeken word omdat je alleen bent. Probeer gewoon lekker plezier te maken in je eentje, drink lekker een borrel en geniet van je avond. Je kan ook kijken of je misschien een leuk meisje tegenkomt om een leuke avond mee te dansen. Verder gewoon meer socializen en mensen leren kennen.
Plaats je reactie