• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Uitgaan
  4. Uitgaan
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Carnavalsfitjes, beetje sexy of liever niet?

19 jaar
4 kwartalen geleden
Voor het eerst sinds ik in Brabant studeer ga ik een paar dagen hier carnaval vieren. Het leuke aan verkleden vind ik dat je dingen kunt dragen die je anders misschien niet zou durven. Zo heb ik een verbandkostuum gemaakt zoals van Leeloo in The Fifth Element. Best wel bloot dus eigenlijk, al is het meeste wel bedekt. Voor de tweede dag heb ik een Duizend-En-Een-Nacht geïnspireerd kostuum, met een lichtblauwe fijngazen pofbroek en gouden schoenen, riem en bralette. En een sluier in de stof van de broek natuurlijk. Ik ben wel blij met mijn feitjes, mijn vriendje vindt ze sexy, maar is een beetje bang dat ze wat te bloot zijn voor de gelegenheid? Wat denken jullie en wat dragen jullie?
2 reacties
20 jaar
4 kwartalen geleden
Vergeet de eerste dag je mulipass niet.
18 jaar
4 kwartalen geleden
Eigenlijk laat je door je outfit zien wie je werkelijk bent of zou willen zijn. Je hoeft je niet aan conventies te houden. Leef je uit zou ik zeggen.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.