Gisteren in mijn eentje naar het strand geweest. Draag nu sinds twee jaar een stringbikini en meestal alleen het broekje. Derde zomer met de borsten en billen bloot dus. Het staat mooi en het is stiekem ook wel een lekker spannend gevoel om zoveel van jezelf te laten zien.
Gisteren was ik voor het eerst helemaal alleen naar het strand, omdat mijn vriend moest werken en mijn vriendinnen ook niet konden. Dat was misschien nog wel spannender, juist omdat ik er niemand kende, terwijl ik vroeger altijd dacht dat het spannend was omdat bekenden me zo bloot zagen.
Gelukkig was ik zeker niet de enige vrouw in string, maar ik miste toch wel de billen van mijn vriend, het was weer grote surfshorts ahoy. Misschien ook wel daarom ben ik eerst maar op mijn handdoek lijven liggen, maar na een poosje begon ik toch onrustig te worden ( ik kan nooit zolang stil blijven liggen). Uiteindelijk zelfs nog twee keer een lange wandeling gemaakt en een paar keer bij het paviljoen een koud drankje gehaald en even wezen plassen. Vooral ook spannend, omdat ik mezelf dan steeds wijs loop te maken dat ze misschien wel mijn kleren hebben gepikt en wat dan..?
Ik begin ontzettend uit te wijden, wat ik dus gewoon wilde zeggen, is dat je inderdaad zat meiden en vrouwen in string ziet tegenwoordig en dat je er de meest sexy tankine van krijgt.