• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie

Er wordt veel gezocht naar

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Vakantie
  4. Skinnydippen
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Skinnydippen

17 jaar
2 jaar geleden
Wie van jullie is wel is wezen skinnydippen en waar was dat? Ik heb het zelf wel is op een leeg strand gedaan. Dat was geen naaktstrand. En op een afgelegen plekje in de natuur.
27 reacties
19 jaar
2 jaar geleden
Ik heb dat deze vakantie voor het eerst gedaan in het buitenland. Ik liep bij een rustig meer en ben daar gaan zitten en liep niemand langs. Dus eerst een stukje tot mijn boxer erin. En later heb ik die ook uit gedaan, maar ik vond het wel spannend omdat er een wandelpad heel dichtbij was. Maar het naakt zwemmen was heel fijn.
16 jaar
2 jaar geleden
Ik ben deze zomer voor t eerst gaan skinnydippen, was s'nachts met een vriend van me en een vriendin, maar die durfde niet naakt. We konden elkaars piemel wel zien en die meid vast ook wel dus dat is maar zo, maar beter dat we licht hadden want anders hadden we nooit onze spullen gevonden... Zo pikzwart wat t. Nadat we even gedroogd waren en even hadden gelegen gingen ik en die vriend nog een keer erin, was wel lekker. Daarna nog even rusten onder de beste sterrenhemel die ik ooit heb gezien en ben toen ook uit de kast gekomen naar die vriendin. Geweldige nacht.
21 jaar
2 jaar geleden
Ik vind het heerlijk om naakt het water in te gaan en als t spontaan is, ja, dan heb ik niet altijd zwemkleren bij me dus ga ik ff lekker in mn blootje en ook omdat we vroeger altijd naar nudisten campings gingen heb ik niet zo problemen met naakt zijn als de meeste mensen dus ja,. soms kijken vrienden en vriendinnen wel op als ik me zomaar uit kleed en ff ga zwemmen. En ergens vind ik t ook nog wel cool ook als mensen mijn pik hebben gezien.
22 jaar
2 jaar geleden
Is iid heel lekker zonder textiel het water in. En heel fijn gevoel niks dat plakt en knelt. Ik hou er van.
17 jaar
2 jaar geleden
Ik! Je zou denken dat een klein beetje textiel van een badpak of bikini niets uitmaakt maar het gevoel van met blote billen en borsten in het water is wel heel apart. Vooral aan mijn billen vind ik het erg leuk. Niet opwindend, gewoon een lekker gevoel.
12 jaar
2 jaar geleden
Ik ben ook nudist en wist niet van dat naakt wandelen. Hoe wordt dat georganiseerd? En in wat voor een omgeving loop je dan zoal?
13 jaar
2 jaar geleden
ik ben gaan skinnydippen in de maas, een echte aanrader
16 jaar
2 jaar geleden
In de zomer wel. Nu echt niet.
19 jaar
2 jaar geleden
dapper hoor.. in februari! brrrr. Ik ga graag met je mee maar dan wel ergens in Juli als het boven de 20 *C is....
19 jaar
2 jaar geleden
Ik ben deze voorjaarsvakantie voor het eerst naakt gaan zwemmen in een meertje bij het naaktstrand. Ik wou dat wel eens proberen. Het was natuurlijk wel erg koud, maar daar merkte je niet veel meer van als je er eenmaal in ligt. Wel optijd eruit gaan als je het echt koud begint te krijgen. Ik heb wel de hele weg terug lopen trillen maarja, wie gaat er ook in februari in een meertje zwemmen.

Wat het naakt zijn/de ervaring betreft:
Ik vond het een erg vrij gevoel geven, wat meer een met de natuur. Ik was wel de enige, afgezien van een paar mensen op het gewone strand (heb me daar niet door laten tegenhouden). Ik vond het zeker voor herhaling vatbaar, alhoewel ik het ook wel eens met wat warmer weer en meer mensen zou willen ervaren.

Dit topic is gesloten. Reageren is niet meer mogelijk.