• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie

Er wordt veel gezocht naar

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Vakantie
  4. Eerste naakt vakantie
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Eerste naakt vakantie

22 jaar
2 jaar geleden
Hey, ik en mijn vriendin gaan al regelmatig naar de sauna maar we zouden nu ook graag een keer op naakt vakantie willen. We weten alleen niet goed in welke vorm, want om gelijk 2 weken naar een naakt camping te gaan in het buitenland lijkt ons ook een beetje heftig.
Dus weten jullie een goeie plek waar je kan ontdekken als een naakt vakantie wat voor ons js
22 reacties
22 jaar
1 jaar geleden
Ik ga van de zomer naar mallorca daar heb je Es Trenc een lang strand met een naakt gedeelte ik ben er al een keer geweest en daar komen best wel wat jongeren . lekker naakt zonnen en bevalt het niet dan verhuis je een sukje verder naar het textiel gedeelte .
12 jaar
2 jaar geleden
J23 wij zijn dit jaar ook op Euronature geweest een mooie camping
23 jaar
2 jaar geleden
Nu al 3 keer naar Kreta geweest, naar Naturist Resort Vritomartis en dat is in 1 woord geweldig. Binnen de gebouwen wordt je geacht iets aan of om te doen, maar buiten is alles (nooit verplicht) bloot behalve dan het zwembad en Spa, daar is bloot verplicht en aan het eigen strand zie je ook geen kleding. Als je er heen gaat, let dan wel op je gewicht, want ze hebben er een fantastische keuken. Wij boeken altijd half pension en door de overvloed hebben we eigenlijk geen lunch nodig! Ook camping Euronature in Frankrijk is te proberen. Daar kom je (vlak bij zee) als het ware in een naturistisch dorp, zo groot en er is van alles te beleven.
Succes ermee.
22 jaar
2 jaar geleden
We zijn weer lekker op vakantie en kunnen genieten van zon en zee in ons nakie
22 jaar
2 jaar geleden
Op vakantie naakt zijn ben je snel gewoon, zeker omdat iedereen rondom je ook naakt is.
23 jaar
2 jaar geleden
Meisje van 22, je bent juist wel nudist, maar geen naturist! Naturisme is een levenswijze en voor veel campings heb je een intern.lidm. kaart van de NFN nodig. Nudisten zijn mensen (zoals jij) die gewoon graag naakt lopen bv. aan zee of naaktrecreatie plas.
19 jaar
2 jaar geleden
Wij gaan volgende week naar Cadzand is daar een naakt strand gedeelte . En komen er meerdere jongeren .
19 jaar
2 jaar geleden
@M22 haha was dat Eugenia? Daar was ik vorig jaar ook, mss hebben we wel samen daar naakt gelegen :p wel een tof hotel idd... gaan dit jaar helaas ergens anders heen .. frankrijk deze keer
20 jaar
2 jaar geleden
Ik ga al 7 jaar naar een naturistencamping en ik wil niks anders meer. Thuis ben ik ook altijd naakt
12 jaar
2 jaar geleden
M21 dat is helemaal niet waar het ligt er natuurlijk aan op welke camping je gaat boeken. Als er veel accommodaties zijn bv speelweide, zwembaden e.d. komen er ook veel jongeren

Dit topic is gesloten. Reageren is niet meer mogelijk.