Nou, ik zit zelf meer met het probleem dat ik altijd alles 'te makkelijk' vind, wat anderen moeilijk vinden ga ik dan proberen, en ik vind het wéér 'te doen', 'saai', of anders weer 'te makkelijk'.
Ik heb dit met (bijna) alles wat ik dan wil doen, maar van andere dingen weet ik dan weer precies niets.
Dit heb ik al sinds groep 6, toen ik de basisschool op niveau kon doen en dus alles op niveau 'HAVO/VWO' had.
Maar ik heb zelf dus ook altijd vrienden die van alles hebben (Autisme, (hoog)begaafd, AD(H)D, Laagbegaafd E.D.), want juist daarmee kan ik het beste 'connecten'.
Maar ik scoor dan alleen "GEMIDDELD" op die testen, ook al had ik stress & geen zin in die test toen, de eerste keer had ik geen idee wat ik deed.
^
Vind het dan wel raar dat ik van het VWO nog alles te saai & makkelijk vind.
------
Heeft iemand hier trouwens, ook DIT probleem:
Bij het leren, hoef ik sowieso nooit mega veel te doen, door het idee dat ik gewoon alles of snel begrijp, zelf alles opzoek
(want ze gaan niet de diepte in/vertellen de details niet, waardoor ik anders niets begrijp), of er zelf alles al redelijk van wist of zelf bijvoorbeeld een formule maak (of iets bedacht/verzon).
Ik hoop (maar ook eigenlijk weer NIET) dat iemand dit ook heeft, en ik dus eindelijk antwoord op mijn vraag heb van wat ik nou heb, en hoe verder.
???