• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. In aanraking met de politie
  4. In aanraking met de politie
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

winteruur

17 jaar
10 jaar geleden
Morgen is weer zover: winteruur. In het donker naar huis fietsen. Dus heren vande politie: mijn fiets is in orde. Het is niet nodig mij lastig te vallen. Concentreer jullie maar op boeven vangen.
3 reacties
17 jaar
10 jaar geleden
Ja politie doet soms dingen voor de veiligheid en soms dingem om de staats kas te spekken dat is hoe het werkt hier in nl
15 jaar
10 jaar geleden
Jaja zeker...... Ik had laatst iets moois man op de fiets naar school een paar gasten trokken vlak voor me een container om midden op het fietspad en ja hoor je ziet ze nooit zo in een keer een auto.... politie zij kregen een flinke boette maar toen ja jonge man.... uit eindelijk komt puntje bij paaltje zegt krijg ik ook een bon ik vraag hoezo dan? Mede plichtig ... ik ken ze niet eens ik weet nog nooit wie ze zijn...
12 jaar
11 jaar geleden
Hey,

De politie checkt je fiets voor je eigen veiligheid!
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.