Inderdaad M16, ik had een vergelijkbare ervaring op ongeveer jouw leeftijd. Die eerste keer anaal deed bij mij gelukkig geen pijn, maar dit was toch ook op het randje. De tweede keer was ik gerust gesteld dat het geen pijn zou doen en gleed ie niet enkel vlotter in me, hij kon ook dieper gaan zonder enige pijn, gewoon omdat ik ontspannen was. Een paar dagen later brachten we toys in die groter waren dan z'n piemel, een ook dit ging vlot, voelde goed en deed totaal geen pijn. De misschien bijhorende gêne was ook weg en ik vond het intussen heel opwindend om anaal gestimuleerd te worden. Dit hielp uiteraard.
Mijn vriendin en ik doen dit ook bij en met elkaar en beide kunnen anaal ook best een grote dildo hebben, al hoeft het voor ons ook niet extreem te worden. Mijn vriendin geniet echt van anale penetratie en heeft ook een licht voorkeur.. Ikzelf kom redelijk makkelijk klaar door enkel anale penetratie en dit zijn intense orgasmes. Bij niet- homo-mannen blijft dit nog steeds wat een taboe, maar gelukkig is mijn vriendin hier ook heel open-minded in. Dus als je benieuwd bent naar anale stimulatie en penetratie, zeker eens proberen.