• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie

Er wordt veel gezocht naar

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Vrijen
  4. Hoe voelt anaal
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Hoe voelt anaal

15 jaar
9 maanden geleden
Ik vraag me af hoe voelt t om anaal sex te hebben. Ik vinger mijn kontje wel ooit naar hoe voelt het met een piemel? Ik overweeg het om het wel een keer tijdens de sex te doen maar ben bang dat t eerder pijn doet als fijn
23 reacties
12 jaar
3 weken geleden
Nog nooit gedaan maar wel twee vingers, na het douchen. Ik ga eerst mijn vingers nat maken in mijn p.. en dan is dat glijmiddel want dat heb ik niet. Daarna gebruik ik spuug (klinkt goor i know) want ga niet terug van achteren naar voren ivm blaasontsteking. Heb dan wel een andere hand om mijn klitje ook te vingeren maar kom al klaar van alleen mijn vingers anaal dus ik ben heel benieuwd om met een jongen te proberen. Maar ik wil niet overal heel vroeg mee zijn, anders voel ik me ook sletterig
23 jaar
3 weken geleden
Eén van de vaker voorkomende vooroordelen over anale seks is idd dat dit mogelijk toch pijn zou doen. Anale penetratie hoeft echt niet pijnlijk te zijn, sterker nog mag niet pijnlijk zijn, want net dit is een duidelijk teken om voorzichtig te zijn of te stoppen.
Mijn vriendin en ik zijn beide liefhebbers en vinden het een bijzondere en lekkere aanvulling op ons seksleven. Anaal hoeft dus echt niet pijnlijk of extreem te zijn, het kan ook gewoon een liefdevol en intens onderdeel van je seksleven zijn.
17 jaar
3 maanden geleden
Mijn vriend en ik doen al heel lang anaal want ik was niet aan de pil en vanaf mijn zestiende aan de pil gegaan en doen we het meest vaginaal maar ook regelmatig anaal.

Soms ook beide.
Als we anaal doen dan raken we beide soms zo opgewonden dat we richting einde wisselen we naar vaginaal dit vinden we beide heel geil en is erg verslavend.
Eigenlijk niet doen want zit heel veel risico aan!

Als we anaal doen dan spoel ik wel altijd en ik neem dagelijks cranberry capsules en na neuken altijd leegplassen want met anaal heb je verhoogde kans op blaasontsteking.
23 jaar
9 maanden geleden
Ik vind anaal zelf ook heel lekker en dit is eigenlijk nooit pijnlijk geweest. Ik zou het ook elke jongen hier durven aanraden om het alvast eens te proberen. Met een vinger, een plugje of een dildo. Ook prostaat-stimulatie is heel lekker en intens klaarkomen. Maar misschien ben je niet meteen overtuigd of is het toch niets voor jou, kan ook uiteraard. Binnen onze relatie met mijn vriendin vind ik een strapon echt bijzonder. Voor mijn vriendin en ik heeft dit niets te maken met rollenspel of eventuele dominantie , maar gewoon samen genieten van anaal. Het is echt bijzonder opwindend om zo door mijn vriendin genomen te worden. Ik begrijp dat zeker niet iedereen dit wil en ook dat het soms ook wat mogelijk is om ter sprake te brengen of voor te stellen aan uw partner. Voor zij die interesse hebben vinden we het een absolute aanrader. Samen seks met een strapon is niet enkel heel opwindend en bevredigend, het heeft onze relatie ook echt intiemer gemaakt.
20 jaar
9 maanden geleden
@j23. Precies. Eerst oefenen met een dildo en dan veel ervaring opdoen. In het begin veel glijmiddel gebruiken en een voorzichtige penetratie. Voorspel om te ontvangen kan ook helpen. Je zult merken dat het dan steeds makkelijker wordt en je meer en meer kan genieten.
23 jaar
9 maanden geleden
Anaal hoeft echt geen pijn te doen hoor. Goed ontspannen, beetje voorbereiding van je kringspiertje en het nodige glijmiddel en anale penetratie is echt lekker zonder enige pijn, ook met een maatje groter. Als je voorbereidt wil zijn voor jouw eerste ervaring kan je eventueel met een dildo wat oefenen.
23 jaar
9 maanden geleden
@meisjes 22

Zijn jullie dan anaal gespoeld of gaat je vriendje er gewoon zo in met glijmiddel? En heeft hij dan een condoom aan of niet?

Ik wil dit ook gaan doen met mijn vriendin, daarom de vraag.
22 jaar
9 maanden geleden
M22,,
Anal kan ook jij klaarkomen !!
23 jaar
9 maanden geleden
De ex-vriend wou ook persé anaal en deed dit met weinig gevoel, tact en vaak ongevraagd. Ze vertelde me dit in het begin van onze relatie en dus was voor mij anaal een absolute no-go. Na een hele tijd samen vroeg ze me heel onverwacht om anale seks. Ik zei haar dat dit echt niet hoefde voor mij, maar ze wou dit echt zei ze. Het was een goede ervaring en vroeg me dit steeds vaker.
22 jaar
9 maanden geleden
Mijn ex was een natuurtalent maar met mijn huidige vriend gaat het minder (hoewel zijn pik een beter formaat is, niet te dik). Ik vind het ook lastig uitleggen of erover praten terwijl we het doen, of het harder of zachter moet, sneller of langzamer. Ik ga nu cowgirl op zijn pik zitten en ga dan op en neer mezelf anaal neuken, dat is echt super. Na een tijdje gaan we dan over op doggy. Ik kom niet klaar van anaal maar ik ga me dan tegelijkertijd vingeren of een vibo op mijn clittje. Glijmiddel is wel echt altijd nodig! Ik vind anaal ondanks dat ik er niet van klaarkom wel heel erg geil en het voelt wel echt lekker vooral omdat ik zelf beweeg en de controle neem.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.