• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Vrijen
  4. Vrijen
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Hoevaak hebben jullie seks

16 jaar
1 week geleden
Vraag aan jullie allemaal. Ik heb al een tijdje een relatie met mijn vriendin, waarbij wij best regelmatig seks hebben. Dit verschilt van 2x per week normaal tot bijna dagelijks in de vakantie. Hoe vaak doen jullie het?
27 reacties
21 jaar
1 week geleden
Twee keer per week met mijn vaste vriend en meerdere keren met andere gayboys. Mijn vriendje voost ook met andere jongens/mannen.
22 jaar
2 weken geleden
M20, wel lief dat je alle dagen sex hebt omdat je vriendje dat leuk vind.
Geef zelf ook aan wat jij leuk vind, zorg dat jullie meisjes ook aan jullie trekken komen. Zijn meisjes vaak niet te onderdanig ?? Zeg ook gewoon wat jij heel fijn vind.
20 jaar
3 weken geleden
Ik woon al samen met mijn vriendje, super leuk en dat geeft ons ook de ruimte om dagelijks uitgebreide sex te hebben. Voormij niet persee nodig maar mn vriendje wil het heel graag
16 jaar
3 weken geleden
Ik slaap bijna elke dag met mn vriendje en we doen het dan sowieso altijd voor het slapen gaan. Als we zin hebben en tijd hebben doen we het ook 's ochtends. Dus we hebben best wel veel seks maar we kunnen er geen genoeg van krijgen haha
19 jaar
3 weken geleden
Echt uitgebreid seks nu 2 tot 3 keer in de week. Hangt ook af van hoeveel tijd we hebben en hoe vaak we bij elkaar slapen dus het kan soms ook 1 keer in de week zijn. Het gebeurt sws wel regelmatig. We doen ook vaak aftrekken en vingeren want dat kan makkelijker tussendoor
17 jaar
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

3 weken geleden
Liefst natuurlijk iedere dag hahaha
Maar mn vriendin lust er wel pap van hoor
Sowieso raken we elkaar elke dag wel ergens aan. Ook in haar periode hoor. Wrijf ik gewoon over haar clitje met wat speeksel.
En ze pijpt me dan graag
Seks hebben we denk ik wel om de dag
17 jaar
2 kwartalen geleden
M12
Met een jongen of bedoel alleen?
Samen met een jongen vind ik wel erg veel en erg jong. Alleen kan je vaak genoeg doen.
12 jaar
2 kwartalen geleden
Elke dag
17 jaar
2 kwartalen geleden
Seks met alles er op en eraan 3x per week, maar iets tussendoor wat vaker. Dat hij me vingert in de auto of ik hem ff snel klaarpijp als we ergens moeten wachten.
18 jaar
2 kwartalen geleden
Ongeveer drie keer per week.
12 jaar
2 kwartalen geleden
@j17 in de vakanties om de dag zo’n beetje buiten de vakantie om het weekend
22 jaar
2 kwartalen geleden
2x per maand. We houden ook heel veel van knuffelen en dan hoort seks er voor ons niet altijd bij.
17 jaar
2 kwartalen geleden
@j12, en hoe vaak ga je logeren?
17 jaar
2 kwartalen geleden
Buiten de vakantie 2-3x per week. In de vakantie vaker, van 4x tot 7x per week
22 jaar
2 kwartalen geleden
Elke dag
15 jaar
2 kwartalen geleden
nooit 😭
16 jaar
2 kwartalen geleden
Veel te weinig, zo één of twee keer per maand.
12 jaar
2 kwartalen geleden
Met logeren
17 jaar
2 kwartalen geleden
Ik en mijn vriendin hebben 1-2x per week seks. Soms is het zelfs minder. Met de vakantie zal het wat vaker zijn misschien 3-4x per week. Als we misschien wat meer bij elkaar slapen is het wel vaker.
16 jaar
3 kwartalen geleden
Denk wel minimaal 8 keer per week. Meestal vluggertjes maar als we bij elkaar slapen nemen we meer de tijd.
17 jaar
3 kwartalen geleden
Eerst meisje die reageert :-) ik zie mijn vriendje best vaak omdat hij bij mij in de straat woont. Ik hou het niet echt bij maar ik denk dat wij wel 4x in de week seks hebben. Soms even snel als we weinig tijd hebben en wel veel zin! Als ik ongesteld ben hebben we nooit seks..
14 jaar
3 kwartalen geleden
Op dit moment drie maal per week sowieso. Mag van mij elke dag wel
21 jaar
3 kwartalen geleden
Mijn vriendin en in hebben al sinds de brugklas met elkaar. Na dat jaar gingen ze verhuizen, zo’n drie uur reisafstand. Dus we zagen elkaar jammer genoeg vaak alleen in de vakantie. Als we bij elkaar kwamen mochten we eigenlijk niet bij elkaar liggen (bij haar lag ik in de logeerkamer en als ze bij mij kwam bij mijn zusje op kamer). Maar na een paar keer konden we de verleiding niet aan en gingen we elkaar toch opzoeken en hadden we na wat intieme momenten al meteen seks. Eerst alleen in de vakanties dus. Maar nu wonen we samen en hebben we wel meerdere keren per week seks.
23 jaar
3 kwartalen geleden
Het is heel wisselend. Soms (bijna) dagelijks, soms zit er ook gerust een week of soms zelfs twee weken tussen.
18 jaar
3 kwartalen geleden
Ligt eraan hoe vaak ik bij m'n vriendje slaap. Nu is dat meestal 3 of 4 keer in de week dus dan is het ook 3 of 4 keer seks. In de vakantie idd bijna dagelijks want dan hebben we gewoon meer tijd. Dan heb ik het net als J16 over neuken. Zaken als elkaar aftrekken of pijpen doen we ook wel eens tussendoor.
16 jaar
3 kwartalen geleden
Als ik met m’n vriendje slaap hebben we vaak twee keer seks. Voor het slapen en als we wakker worden. Vaak slapen we een keer of vier per week bij elkaar. En seks is dan dat we echt elkaar neuken. Vaak doen we tussendoor nog dingen als pijpen en zo
17 jaar
3 kwartalen geleden
Dat is heel normaal. Buiten de vakantie heb je zoveel andere dingen aan je hoofd,