Het heeft niet zozeer met mooi of lelijk te maken. Maar wel met of je intelligent bent, goed opgeleid (in eender wat, maar daarin wel zeer bekwaam), hard studeert of hard werkt met volle inzet, hoffelijk bent, goede omgangsvormen hebt, rekening houdt met de ander en respect hebt voor hen (en niet enkel aan jezelf denkt), humor hebt, en lichamelijk en geestelijk gezond bent.
Naar mijn gevoel zit het probleem op een paar van die vlakken? (Je vroeg tips, dus ik geef ze.) Ik heb de indruk dat je teveel aan jezelf denkt, dat je teveel achter je piemel aanloopt, dat je er te weinig rekening mee houdt dat aan een kut nog een hele vrouw vasthangt met al haar gevoelens, je hebt te weinig respect, en je doet te weinig moeite om bekwaam te zijn (anders zou je wel een verzorgde schrijfstijl hanteren). Dus mijn tips: werk hieraan, werk eerst aan je persoonlijkheid. Als je alleen maar uit bent op prostaatschokjes, doe dat dan zelf, zonder daarvoor anderen te gebruiken.
Mensen kunnen echt wel een hoogstaandere persoonlijkheid krijgen, maar het gaat niet vanzelf, je moet daar hard en oprecht aan werken. Veel success.