• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Vrijen
  4. Vrijen
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • Β© 2026 Jou
Vorige pagina

Zonder slip met vriendinnen

19 jaar
3 weken geleden
Vandaag weer voor het eerst van het jaar zonder slipje onder mijn rokje de stad samen met drie vriendinnen. @Utrecht
Zijn er meer stoere meiden die dit durven?
37 reacties
17 jaar
3 weken geleden
Meisje hier boven minirokken haha. En strakke spijkerbroek dat schuurt toch in je kxt dus echt niet lekker hoor heb het een keer gedaan vanaf het zwembad. Met plassen schrijnende het tussen mijn lippen!
21 jaar
3 weken geleden
Draag al zeker 6 jaar totaal geen ondergoed meer. Gewoon bloot de zeer strakke (liefst witte) jeans in. En draag ik bij lekker zomers weer een mini rokje of jurkje, dan draag ik er ook niets onder.
22 jaar
3 weken geleden
M21, het lijkt mij niet het beste weer om nu zonder slipje buiten te lopen. Maar binnen kan natuurlijk geen kwaad, dan is het ook wel fijn om zondr bh te lopen.
21 jaar
3 weken geleden
Zeker lekker fris .ik heb laatst gelezen dat als je last hebt van afscheiding het ook goed was om geregeld zonder slipje te lopen .
19 jaar
1 maand geleden
Ja, lekker fris
22 jaar
1 maand geleden
Ik draag eigenlijk al vanaf mijn 17de eigenlijk nooit meer iets onder mijn kleding, ik heb gelukkig vrij kleine borsten.

Het is begonnen door een soort van regel van een man waar ik op dat moment intensief online contact mee had die soort mijn dominant was. toen dat na een jaar stopte was ik er zo aan gewend dat ik niet anders meer wilde.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

20 jaar
1 maand geleden
@M20 en J22 Beetje trage reactie, maar het jaar begon hier nogal hectisch. Ja dat jurkje, het was vooral erg minimaal. Wat er was, bestond uit gouden glitters, maar eigenlijk was het niet veel meer dan een voor- en een achterpand en wat lintjes die het voorpand aan de bovenkant rond mijn nek en het achterpand dat soort van mijn billen moest bedekken ter hoogte van mijn heupen met het voorpand vast moesten houden. Dat lukte op zich wel, voor de spiegel was het sexy en uitdagend, op de dansvloer liet het niets meer aan de verbeelding over. Of zoals mijn bestie subtiel wist te verwoorden β€˜zo hoeft in ieder geval niemand meer te twijfelen hoe die staart op zijn plek blijft’. En ja, ik voelde me bekeken, ik liep voor schandaal en het was fucking koud, maar ik ben bang dat ik het zo weer zou doen…
22 jaar
1 maand geleden
M20, ik vind het wel leuk gedurft , zeker als je zegt dat je 'n iets te onthullend jurkje aan had. Ik hoop dat je genoten hebt van dit uitstapje.
20 jaar
1 maand geleden
J22 het was niet echt heel kort maar met trap op lopen of gaan zitten is het altijd wel opletten . Ik heb het niet in onze vriendengroep verteld nee maar ik weet dat er meisje in de groep zijn die het ook wel eens doen . dit kwam een tijdje terug ter sprake in ons meiden groepje.
20 jaar
1 maand geleden
M20 hoezo was je jurkje te onthullend te kort of scheen het door en kon je alles zien ???
16 jaar
1 maand geleden
Hier de andere kant van het verhaal. Vorige zomer op de terugreis uit Aruba naast twee buitenlandes meiden gezeten. Me ouders zaten verder op. Toen het donker was ging mijn buurmeid met haar knie steeds lang mijn hand. Met tafeltje neer en vest over haar benen mijn hand voorzichtig op haar been gelegd.Die heeft ze toen gepakt en naar boven geschoven tot aan haar kutje. Met de andere had was ze met zichzelf aan het spelen. ik had contact toen ze kwam.
Zijn jullie ook echt geiler zonder ondergoed.
20 jaar
1 maand geleden
@M20 Goed bezig leeftijdsgenote. Ik heb met je meegedaan, al was mijn jurkje er misschien iets te onthullend voor ??
22 jaar
1 maand geleden
M20, leuk dat je genoten hebt. Heb je het niet stiekum tegen iemand gezegd dat je er zo bij liep. Was het 'n heel kort rokje of viel dat mee ???
20 jaar
1 maand geleden
oudjaar ben ik op stap geweest zonder slipje onder mijn jurk . het was een fijn maar spannend gevoel . in het begin denk je dat iedereen het kan zien en naar je kijkt . ik ga dit zeker vaker doen .
20 jaar
2 maanden geleden
@M20 Of hij snapt het prima, maar begrijpt alleen niet what the fuzz is about. Gewoon doen dus πŸ˜‡
20 jaar
3 maanden geleden
Leuk verhaal 😘
Die jongen hier boven snapt het niet πŸ˜‚πŸ˜‚
20 jaar
3 maanden geleden
Ik snap de engt niet zo. Van iets minder kleren aan hebben. 1 kleding stuk minder valt toch niet op. Is maar net wat aan hebt. Lijkt mij. Anders. Gewoon vaker diwn met gemakkelijke kleren. Lange jurk. Of broek.
20 jaar
3 maanden geleden
Dit doet me denken aan de zomer dat ik voor het eerst strings begon te dragen. Nu alweer bijna zeven jaar geleden. In de zomer droeg/draag ik altijd graag korte flodderjurkjes. De eerste keren dat ik daaronder in mijn blote billen liep vond ik erg spannend, maar al snel veranderde die spanning in een ander soort opwinding en deed ik er expres geen grotere slip of shortje onder aan. Op een dag liep ik in de stad met een vriendin waar ik niet eens zo heel erg close mee was. Het was bloedheet, dus ik had er eigenlijk geen erg in dat zij tegen de gewoonte in ook een kort zomerjurkje aan had. Tot ze op een gegeven moment tegen me zei dat ze het toch wel heel erg eng vond om zo in haar blote kut over straat te gaan. Ik snapte er echt helemaal niets van, maar toen bleek dus dat op school een paar jongens een glimps van mijn billen hadden opgevangen en hadden verteld dat ik geen ondergoed droeg onder mijn jurk. Ze was er zelf op gaan letten en het idee had haar zo opgewonden dat ze het ook eens wilde proberen. Daar stond ik dan, terwijl ik wel gewoon een string aan had. Moest ik het haar vertellen of niet? Ik heb haar in de waan gelaten,mmmaat even later heb ik op het toilet van de KFC ook mijn string uitgetrokken. Ze had gelijk, het was doodeng, maar damn ik word nog steeds nat als ik eraan terugdenk…
14 jaar
1 kwartaal geleden
In de zomer, mijn bff draagt dan nooit iets en altijd rokjes en ze had me uitgedaagd mijn string bij haar in te leveren. Het was wel heel spannend.
23 jaar
1 kwartaal geleden
@M21: Jij denkt dat iedereen ondergoed draagt bij het passen van lingerie? Dat zou inderdaad wel zo fris zijn, maar ik weet in ieder geval van mijn vriendin dat ze voor het passen van een bikini of badpak gewoon haar normale slip uittrekt.
21 jaar
1 kwartaal geleden
M19 ... voor shoppen van lingerie moet je toch passen met een slipje aan ..
14 jaar
1 kwartaal geleden
Hoi, ik heb het ook wel eens gedaan. Met vriendinnen de stad in shoppen en terrasje. En ik had niks onder mijn rokje gedaan. Bij de eerste winkel Kwamen de vriendinnen er achter. Ze vonden het allemaal heel stoer en spannend. Ikzelf vond het ook mega spannend en opwindend. Maar niemand van de vriendinnen durfde het aan om ook zonder verder te gaan. Op een terrasje ben ik extra uitdagend gaan zitten. Mega geil om dat je steeds denkt dat anderen het weten en zien. Na de tijd op mijn kamer een mega orgasme gehad. Twee weken later weer afgesproken de stad in te gaan. Toen hadden de andere vriendinnen ook rokje zonder iets eronder. Ook mega opwindend dat je het van de ander weet.
19 jaar
1 kwartaal geleden
Makkelijk als je gaat shoppen voor lingerie
22 jaar
1 kwartaal geleden
mijn vriendin gaat naar de eroticabeurs met een paar vriendinnen , ze hebben hier al veel over gelezen en nu zijn ze elkaar aan het uitdagen om in korte rokjes te gaan en er niks onder aan te trekken . ik zou graag mee willen maar het is een dames uitje .
21 jaar
1 kwartaal geleden
Zondag was ik met twee vriendinnen naar de sauna geweest. Na het uitkleden in de badjassen naar binnen. We hebben een lekkere dag gehad en ook wel merkte dat er naar ons gekeken werd . Maar goed terug naar de kleedruimte om weer aan te kleden . Ik had een rokje en bloesje aan en bij het aantrekken van mijn hold up kousen zat ik op het bankje en zag ik twee mensen kijken . Ik ben opgestaan en nog gebukt om slippers op te pakken en heb expres geen slipje aan getrokken en zo de ruimte uit . Een vriendin was het ook opgevallen en vroeg buiten of ik niks vergeten was.
22 jaar
1 kwartaal geleden
Mijn zus gaat ook vaak zonder ondergoed de deur uit. Ik ben er aan gewend, maar mensen die ze daar tegenkomt (of vrienden die bij mij komen) niet. Haha, dat is wel een een grappig gezicht. Ik ben het gewend. Heb eerder wel eens voor de lol weddenschappen met mijn vrienden gedaan, dat ik zei dat mijn zus zonder slipje door het huis liep. Dat geloofde niemand, tot mijn zus naast mij kwam staan en haar jurkje omhoog tilde. Je had hun gezichten moeten zien.
23 jaar
1 kwartaal geleden
M17, dat gebeurd mij ook heel soms wel eens, (schoenenverkoper) dat ik hurk en meiden hun benen iets optillen.
Dat is zowel bij jonge meiden als wat oudere. Als het dan gebeurd dan bij een jonge meid natuurlijk.
Probleem is dan wel dat ik een behoorlijke stijve krijg hiervan, niet echt professioneel haha.
En een keertje wat erger meegemaakt maar dan is dit niet de juiste topic.
19 jaar
1 kwartaal geleden
Afgelopen zomer ben ik met vriendinnen in Eindhoven gaan eten. Ik in een kort rokje zonder slipje . Ze weten niet dat ik die vaker doe. Ik vond het spannend zeker omdat we aan een hoge tafel zaten met van die barkrukken.
21 jaar
2 kwartalen geleden
M17 een momentje van niet opletten en ja . Als je bijna altijd zonder loopt is het bijna gewoon en let je er niet meer op . Zo heb ik het met winkelen gehad met verkoopster en in een pashokje . Maar ook met een. bank kopen voor mij appartementje ... zakt wat te ver in en beentjes de lucht in . Ik heb zoiets van veel kijkplezier ..
19 jaar
2 kwartalen geleden
Wat zal die schoenverkoper een fijne dag gehad hebben! Ben jaloers op hem πŸ˜‰
17 jaar
2 kwartalen geleden
Ik doe onder mijn rokjes en jurkjes nooit ondergoed aan.
Mijn vriendinnen durven dat niet bang dat iemand het ziet.
Mij interesseert het niet wie mijn billen of kutje te zien krijgt.
Wel krijg ik af en toe verraste blikken als mijn rokje of jurkje omhoog waait 🀭😁
Wel eens gehad dat ik op de fiets door de stad fietste en mijn jurk tot mijn middel omhoog waaide.
Natuurlijk net op een plek waar het heel erg druk was.
En ook nog op de plek waar ik moest zijn.
Dus toen ik van mijn fiets stapte stonden veel mensen naar me te kijken met een verraste blik.
Ik moest toen wel ff blozen maar deed net of ik het niet door had gehad.
Ik was ook een keer vergeten dat ik geen onderbroek aan had toen ik schoenen ging kopen.
Zit de verkoper op z'n hurken voor me ik til een been op om een schoen aan te trekken.
Zie ik die jongen zijn ogen groot worden 🀭🀣🀣
Hij zei oh sorry dat had ik niet mogen zien denk ik.
Ik zei tegen hem geeft niet hoor was mijn schuld en nu heb je het toch al gezien dus mag je gewoon kijken.
Dus nog maar een paar schoenen passen en hij steeds kijken 😜🀭
14 jaar
2 kwartalen geleden
Onder korte zwierige rokjes is het wel fijner, maar dat ziet toch echt iedereen, het waait vaak best wel. Ik doe het alleen onder strakke rokjes, en ook nooit thuis of op school.
20 jaar
2 kwartalen geleden
Krijg je nu last van zweet liezen
20 jaar
2 kwartalen geleden
Ik kan er niet tegen. vooral met warm weer.
21 jaar
3 kwartalen geleden
Ja heb ook al een paar keer gedaan. Vooral de eerste keer is spannend, het staat mooier onder strakke jurkjes, en dan komt af en toe dat verfrissende windje onder je rokje mmm.
19 jaar
3 kwartalen geleden
Dat doe ik ook best veel ..shoppen en terrasjes maar ook op feestjes en bij uitgaan ..gewoon lekker. Laatst in den Bosch geweest winkelen
19 jaar
3 kwartalen geleden
Uh ja, dat gebeurt nogal eens. Gewoon een fris gevoel.