Hallo het schijnt dat ik best wel makkelijk klaarkom. Zowel clitoraal als vaginaal ook een tepel orgasme is mij niet vreemd. Als we vrijen dan kom ik minimaal 5 maal klaar. Zijn er hier meer meiden die zo makkelijk klaarkomen mijn vriendinnen hebben dit niet. Ik kan bijvoorbeeld als ik twee weken geen seks heb gehad al klaarkomen als hij heel langzaam bij mij binnenkomt als hij er helemaal in zit dan kom al.
4 reacties
19 jaar
2 weken geleden
Mn vriendin komt binne 5 minuten wel klaar..wat ik ook doe. Vingeren likken of neuken
Ik was altijd langer bezig met een ex. Maar zij stelde haar orgasme ook echt uit. Zat ze lekker te kijken hoe ik haar aan t likken was
Voor mn huidige vriendin begon ik een meid te vingeren in de kroeg duurde nog geen minuut hahaha
Ik was altijd langer bezig met een ex. Maar zij stelde haar orgasme ook echt uit. Zat ze lekker te kijken hoe ik haar aan t likken was
Voor mn huidige vriendin begon ik een meid te vingeren in de kroeg duurde nog geen minuut hahaha
17 jaar
2 kwartalen geleden
Was het allemaal maar zo makkelijk. Mijn vriendin komt nooit klaar.
17 jaar
2 kwartalen geleden
Mijn vriendin heeft best moeite met klaarkomen. Van alleen neuken komt ze sws niet, alleen als ik met haar clit bezig ben komt ze klaar en dan duurt het soms nog lang en meestal lukt het maar 1 of 2 keer. Zij zegt dat het niet aan mij ligt maar ik vind het niet leuk voor haar. Verder is de seks wel goed, ik zou alleen willen dat ze makkelijker kan klaarkomen.
12 jaar
2 kwartalen geleden
Ik kom 1 keer klaar vaker lukt nog niet
Plaats je reactie