• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie

Er wordt veel gezocht naar

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Vrijen
  4. Maneer was julie eerste keer seks
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Maneer was julie eerste keer seks

16 jaar
9 maanden geleden
Mijn eerste keer seks was op te camping in een zij ging mijn aftrekken en ik kwam heel lekker klaar toen zij vond. Het heerlijk maneer was jullie eerste keer
16 reacties
13 jaar
1 maand geleden

Mijn eerste keer was met een vriend die ik ken van in de kleuterschool We waren beide 12 jaar En warende voorbije zomer in de afgelegen vijver van zijn opa gaan zwemmen Met zijn broer en een vriend En ineens waren die weg mijn vriend zij ik denk dat ze in een van de autofrakken zitten En we zijn gaan kijken en daar waren ze ook niet En we zijn samen in een busje gaan zitten Daar hebben we eerst wat liggen stoeien en chille Daar ik merkte dat hij een harde had En toen gingen zwembroeken snel uit Naakt wat knuffelen tongen en gepijpt Ik proefde voor het eerst sperma Door de warme zomer zijn we er vaker gaan zwemmen Hihi en in het busje wat liggen stoeien
13 jaar
1 maand geleden
Wat mijn verwonderd is dat het lijkt dat het nooit echt met jullie lieven is geweest
13 jaar
2 maanden geleden
2 jaar geleden op een naturistencamping in Frankrijk had ik een jongen ontmoet ik heb een paar x bij hem in de tent geslapen en daar hebben we het gedaan
13 jaar
6 maanden geleden
Op m’n 12e samen met mn beste vriend
22 jaar
6 maanden geleden
Op m'n 21e met m'n toenmalige vriendin
16 jaar
9 maanden geleden
In de zomervakantie op camping in Frankrijk een leuke jongen ontmoet. We hebben elkaar gepijpt in een kleedhokje bij het zwembad en later hebben we samen afgetrokken in zijn tent. Weet niet of dat telt als seks (voor mij wel)
15 jaar
9 maanden geleden
Ik was 15 toen ik seks had wel lekker seks mijn favorite boven op elkaar liggen
23 jaar
9 maanden geleden
Ik was 13 toen mijn buurmeisje van 16 mij voor de eerste keer aftrok en pijpte. Dat vond ik echt supergeil. Paar maandjes later, toen ik net 14 was geworden, mocht ik voor het eerst in haar. Ik kwam veel te snel klaar. Daarna hebben we nog regelmatig geneukt tot zij ging verhuizen. Daarna elkaar niet meer gezien.
18 jaar
9 maanden geleden
J18
Zij was er dus op uit om de nacht bij een jongen in bed door te brengen. Ik snap haar ouders dan ook niet of ze heeft tegen hun ook gelogen en gezegd dat ze bij een vriendin logeerde. Had jij het willen missen? Eens moet de eerste keer zijn. Het was achteraf wel strafbaar om het met een 14 jarige te doen. Maar misschien zie je haar nooit meer weer.
Dat is eigenlijk ook beter.
19 jaar
9 maanden geleden
@m18 ik denk dat ze genoeg ervaring met seks heeft, ze wist precies wat ze moest doen en ze had al condooms mee. de eerste keer was spannend. Ze kwam met een glas bier bij mij staan en zo raakte we aan het praten en heb ik ook geen leeftijd gevraagd. Toen ik haar zag dacht ik dat ze net 18 was omdat ze er wel wat jonger uitzag en weinig kleding aan had.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.