• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie

Er wordt veel gezocht naar

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Vrijen
  4. Vriendje wil mij graag een keer delen
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Vriendje wil mij graag een keer delen

21 jaar
9 maanden geleden
Hoi allemaal,

Ik heb nu iets meer dan een jaar een relatie met mijn vriend. Seks is goed, alleen mijn vriendje zei laatst dat de gedachte hem opwind als ik het een keer met een ander zou doen en hij kon toekijken.

Ik was verbaast hierover, want ik zou nooit vreemdgaan. Maar hij zei dus dat het hem geweldig leek en dat hij het serieus een keer wil.

Ik vind het wel lastig, ik wil trouw blijven aan hem tegelijkertijd is dit een serieuze fantasie van hem.

Voor ik net hem kreeg had ik een periode waarbij ik best veel verschillende seksuele partners had en ik vond dat altijd heel spannend en leuk die afwisseling.
Een beetje variatie weer zoals t toen was lijkt me ook wel spannend alleen ik hou van mijn vriend en ik wil dit niet opgeven voor een fantasie.

Wat vinden jullie dat ik zou moeten doen?
29 reacties
21 jaar
1 week geleden
Ja gewoon doen. Zowel jouw vriend als jij willen het graag. Wat is het probleem dan? De liefde blijft en je hebt alleen sex voor de sex. Prima toch.
21 jaar
2 weken geleden
@j18. Ja zeker en zelfs met meerderen.
18 jaar
3 weken geleden
J21 hebben jullie dan ook wel eens een trio of kwartet ?
21 jaar
1 maand geleden
Nou fijn hoor! Zeer velen hebben die fantasie hoor jongens en meisjes. Maar velen durven dit niet kenbaar te maken. Ik ben van mening dat monogamie achterhaald is en niet werkt. Vroeg of laat leidt dit tot uit elkaar gaan of in ieder geval veel minder sex omdat je gewoon op elkaar bent uitgekeken op sexgebied. Ik ben enorm voorstander van open relaties. Die heb ik al vanaf mijn 16e. Dat werkt erg goed en de relatie blijft hierdoor fris. Voor alle duidelijkheid: ik ben 100% gay.
23 jaar
1 maand geleden
Ben wel even heel benieuwd hoe het nou gelopen is. Is toch altijd wel een grote stap om zo'n fantasie om te zetten in een werkelijke hete avond. Hoe is het gelopen, en waren er nog grenzen toen jullie eenmaal bezig waren? en belangrijke vraag: voor herhaling vatbaar dus?
22 jaar
1 maand geleden
M21, leuk dat het zo positief uitgepakt heeft.
En heb ke er heerlijk van genoeten ?
21 jaar
1 maand geleden

Wat een droom, ik zou dat stiekum ook wel willen 🤭
Hebben ze een beetje goed voor je gezorgd of dachten ze alleen maar aan zichzelf?
21 jaar
1 maand geleden
Lang verhaal, maar we hebben uiteindelijk toch gedaan. Ik ben gisteravond gepakt door mijn vriend en een vriend van hem. Vooraf wel goed alles door besproken en heldere afspraken gemaakt.

Het is goed uitgepakt. We vonden het alle drie geweldig en de relatie met mijn vriend heeft er niet onder geleden.
22 jaar
9 maanden geleden
Wij doen dat maar alleen op vakantie.
23 jaar
9 maanden geleden
Bij ons was het andersom. Mijn vriendin weet van het begin van onze relatie dat ik vroeger heb geëxperimenteerd. Na een hele tijd samen zei ze totaal onverwacht op een avond dat ze me eens wou zien met een man, een vriend van ons. Ik was verrast en ging er toen niet meteen in mee. Maar deze gedachte van haar kwam steeds terug en dus spraken we hier eerst met twee en daarna met z'n drieën over voor we deze stap zouden zetten.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.