• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie

Er wordt veel gezocht naar

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Vrijen
  4. Douchen samen met vriendin
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Douchen samen met vriendin

14 jaar
4 weken geleden
Hoi
gisteren zei mn vriendin dat ze een keer met mij wilde douchen. We hebben elkaar nog nooit naakt gezien, nooit verder dan zwemkleding. We hebben ook niet meer gedaan dan zoenen. Ik heb nu gezegd dat ik het wel wil maar ik vind het best spannend. Is het bijv gek als ik een stijve krijg, dat lijkt me best awkward. Hebben jullie tips om het minder spannend te maken?
233 reacties
16 jaar
3 dagen geleden
Mogen jullie van je ouders intussen al logeren?
15 jaar
3 weken geleden
Jongen 13
Yo Bedankt voor het lezen
1. Nederland
2. Ja
3. Ik heb nog bijna niks, ik scheer om de paar weken. Mijn vriendin houdt niet van snorren en baarden

Meisje 16, we doen die dingen alleen binnen
13 jaar
3 weken geleden
YO TS (J15), ik ben nieuw op het forum maar ben heel erg geïnteresseerd in je verhalen. Ik heb een paar vragen als je het niet erg vindt:
1. Woon je in België of Nederland?
2. Heb je al de baard in de keel?
3. Scheer jij je snor af als je die hebt? Ik scheer mijn snor altijd af maar weet niet zo goed wat meisjes leuk vinden omdat ik zelf nog geen vriendin heb, dus jij weet dat vast wel! Nog veel plezier samen!
15 jaar
3 weken geleden
zijn jullie buiten ook wel is intiem of alleen in huis? Nu de dagen langer worden kan buiten ook leuk zijn bijv in parkjes of een bos
16 jaar
3 weken geleden
Zijn jullie ook wel is intiem buiten geweest: of alleen maar binnen? Buiten kan leuk zijn nu t weer beter wordt en de dagen langer licht.
15 jaar
3 weken geleden
jongen 17, ja ik heb er zeker wat aan

meisje 15, elkaar inzepen en ook aftrekken en vingeren en zo
15 jaar
3 weken geleden
Wat doen jullie zoal samen onder de douche?
17 jaar
4 weken geleden
@TS graag gedaan man! Ik hoop dat je er wat aan hebt. Eerlijk, 4 minuten is echt niet slecht met 15, maar ik snap dat je langer wilt haha.
Die hele optillen hype hier snap ik ook niet
15 jaar
4 weken geleden
jongen 17, thnx voor de tips en bedankt dat je het topic hebt gelezen. Ik zou wel langer dan 4 minute volhouden omdat het zo fking lekker voelt

meisje 16, optillen doen we niet, we vinden het allebei eig niks aan
12 jaar
4 weken geleden
Dat snap ik ook niet j22
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.