Vorige pagina

Seks met buurmeisje

14 jaar
2 maanden geleden
Ik heb een buurmeisje van mijn leeftijd en we zijn veel samen. (Hebben geen relatie, maar wel goeie vrienden). Ik wordt soms wel geil van haar maar ik weet niet of zij dat ook is… We hebben wel gelogeerd en dan hebben we elkaaar gemasseerd (en mocht ik wel haar borsten aanraken). En we hebben bijvoorbeeld van die programma’s als ex on the beach gekeken. Ik wil graag weten of zij het ook zo voelt, heeft iemand tips?
2 reacties
18 jaar
2 maanden geleden
gewoon rustig overleggen ,en als je merkt dat ze het ook interessant vind kun je altijd vragen wat ze leuk zou vinden.

of gewoon keer vragen heb jij soms ook iets wat je heel spannend vind of lekker ofzo
15 jaar
2 maanden geleden
Wanneer heb je die massage samen gedaan en waren jullie helemaal naakt of alleen de bovenkant? Hoe oud was je toen?
Als je haar leuk vind dan zou ik bij logeren of wanneer je samen met haar bent toch eens iets meer laten vallen dat je haar leuk vind.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.