Ik ken mijn vriend eigenlijk heel me leven al. We zaten op dezelfde basisschool en gingen naar dezelfde middelbare school ook dezelfde klas. Onze ouders zijn daardoor ook bevriend. Ik vond hem altijd al wel leuk maar naarmate hij ouder werd vond ik hem steeds knapper worden. Dus in de 3e/4e een paar keer samen leuken dingen gedaan (eten, film enzo). Toen mijn ouders en broertje een weekendje weg waren en de examens voorbij waren had ik hem gevraagd bij mij te komen gewoon chillen of zwemmen in onze achtertuin. We hadden een soort relatie maar niet officiële relatie. Het was zomer dus hij kwam in zijn shirt en korte broek, sportsokken en slippers en ik had ook wat zomers aan. Toen we naar buiten gingen vroeg hij of ik er bezwaar tegen had als hij wat kleding uit zou doen om zo wat bij te kleuren en omdat het best warm was. Ik vind het prima vast alleen zijn shirt dacht ik. Alleen had ik er geen rekening mee gehouden dat hij daardoor alleen in zijn boxer zou gaan lopen. Ik zag voor het eerst een half naakt gespierd jongenslichaam, zichtbaar geschoren met een streepje haar tussen navel en boxer, een goed gevulde CK boxer en harige benen. Hij zag dat ik schrok en bood zijn excuses aan want hij was thuis gewend zo ook te lopen maar had geen rekening gehouden dat ik dat niet gewend was (ja ik had een 13 jarig broertje maar dat deed mij niets). Ik vond het natuurlijk prima en gaf hem complimenten. En voor ik het wist streelde ik zijn sixpack en pikwijzer. Tot seks was het toen niet gekomen. Dat gebeurde zo’n twee maanden later bij hem thuis.
Inmiddels wonen we een half jaar samen,