Hallo
Ben zelf pas net ontmaagd dus erg onervaren. We hebben het heel erg rustig aan gedaan met steeds een stapje verder. Heel erg fijn!
Echter loop ik er tegen aan dat hij heel goed weet wat een vrouw lekker vind. En wat hij moet zeggen in bed.
En ik... Totaal geen idee. Dus kan goed advies gebruiken!
Wat vinden mannen lekker tussen de lakens?
Speciale plekjes?
Wat vinden ze lekker of fijn om te horen in bed?
Ben zelf pas net ontmaagd dus erg onervaren. We hebben het heel erg rustig aan gedaan met steeds een stapje verder. Heel erg fijn!
Echter loop ik er tegen aan dat hij heel goed weet wat een vrouw lekker vind. En wat hij moet zeggen in bed.
En ik... Totaal geen idee. Dus kan goed advies gebruiken!
Wat vinden mannen lekker tussen de lakens?
Speciale plekjes?
Wat vinden ze lekker of fijn om te horen in bed?
5 reacties
19 jaar
2 weken geleden
tijdens het voorspel vraag ik meestal of hij mij naar bed wilt dragen. Of ik spring subtiel in zijn armen.
Dat maakt iets heel mannelijks in hem los. Sws maakt t veel testosteron los; Maar wind hem ook echt heel erg op. Dat is daarna tussen die lakens dan ook echt te merken...
Dat maakt iets heel mannelijks in hem los. Sws maakt t veel testosteron los; Maar wind hem ook echt heel erg op. Dat is daarna tussen die lakens dan ook echt te merken...
22 jaar
3 weken geleden
Hij vind het een eer jou je eerste keer seks te hebben mogen geven. Hij realiseert zich dus heel goed dat je 'onervaren' bent. Dat maakt dat hij met alle plezier tips aan jou wil geven over hoe seks voor hem leuk maken. Echt, dat aan hem vragen maakt het voor jouw vriend alleen maar mooier je mee te mogen nemen, op ontdekkingstocht.
20 jaar
3 weken geleden
Zoenen natuurlijk. Werkt opwindend voor beide. En strelen. Vind t heel fijn om over m’n rug/ door m’n haren/ over mn armen etc gestreeld te worden.
Verder zou ik voorstellen; laat hem de lead nemen. Kan ook heel fijn zijn. Hij weet wat hij doet..
Verder zou ik voorstellen; laat hem de lead nemen. Kan ook heel fijn zijn. Hij weet wat hij doet..
19 jaar
3 weken geleden
Neem lekker lang de tijd voor voorspel. Als je innitief wil tonen; begin op de bank/ stoel: en ga zoenend op z’n schoot zitten. Als m’n meiske dat bij mij doet kan ik mij ook nie lang inhouden..
20 jaar
3 weken geleden
Is voor elke man anders wat de ene man geil vind vind de andere man misschien vies of de vrouw vind het vies is echt wat je persoonlijk opwind mijn mening is niks is raar of vies tijdens seks zolang je er beide van geniet.
Met elkaar praten en eerlijk naar zijn seksuele verlangens vragen en die van jou eerlijk vertellen.
Met elkaar praten en eerlijk naar zijn seksuele verlangens vragen en die van jou eerlijk vertellen.
Plaats je reactie