Tsja, er mee leren leven?
Als gij een liefje vind dan zullen de geluiden van jullie enthousiasme ook tot de oren van jouw broertje komen :-)
Hij houdt al maximaal rekening met de eventuele overlast zoals ge schrijft. Heel netjes van hem.
Broer en ik sliepen vroeger samen op de kamer; enorm fijne tijden.
Broer is een jaar ouder, en toen hij en zijn liefje (ondertussen vriendin) 16 waren, werd het plots ingewikkeld.
Ik had een vriend, maar was nog maar 15 en mocht bijgevolg nog niet bij hem blijven slapen.
Als broer bij zijn liefje kon blijven slapen was er geen probleem, maar als het eens anderserom moest (Haar broer had ook een lief en die hadden ook graag dat de slaapkamer er langs 'rustig' was) en broer zijn liefje bij ons mocht slapen, dan moest ik beneden op de bank slapen, of in de zomer soms in een tentje buiten (wat ik heel graag deed!).
En toen werd ook ik zestien! Eén slaapkamer, twee koppeltjes die met elkaar rekening moesten houden en met andere familie. Het werd ingewikkeld met complete draaiboeken (bij wijze van spreken :-) ). In de zomer namen mijn vriend en ik al vaker de tent, was echt plezant!
Dus, eh, TS: Neemt de geluiden van uw broer en zijn liefje er maar gewoon bij, ge hebt twee slaapkamers en voor ge het weet zijt gij misschien ook excuses aan uw broertje aan het geven :-) .