• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Vrijen
  4. Vrijen
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Geluiden van broertje.

19 jaar
3 weken geleden
Mijn broertjes kamer en de mijne zitten naast elkaar. En ik hoor hen dus best vaak aftrekken... Maar nu die een vriendin heeft hoor ik ook wel eens sex Geluiden. Ik wil hem er ook niet echt mee lastvallen. Want hij probeert het alleen te doen met haar als ik weg ben. Hij is 15 btw. En als die het dan toch doet waar ik bij ben bies hij zelfs zijn excuses aan. Maar toch vind ik het vies ofzo om hem zo te horen... misschien een kleine lading jaloezie ook wel. Wat kan ik het beste doen bedankt voor de tips
8 reacties
19 jaar
3 weken geleden
En ts, hoe is het nu?
16 jaar
1 maand geleden
en je ouders? misschien een vriendje zoeken en het terug doen?
19 jaar
2 maanden geleden
Ok, hij geeft dus al aan dat hij rekening met je houdt en het zoveel mogelijk probeert te doen als jij er niet bent. En hij biedt zelfs z'n excuses aan. Dat vind ik best netjes en lief van hem. Aan de andere kant kan ik me best voorstellen dat het op die leeftijd soms moeilijk is om je in te houden.Dat ze dan een keer seks hebben als jij ook thuis bent kan dan gebeuren. Je kan ook niet van hem verwachten dat hij altijd maar moet wachten tot jij weg bent. Helemaal geruisloos neuken is ook bijna niet te doen, haha. Ik weet niet wat je precies hoort en hoe hard het is maar als het echt heel overdreven gaat kun je wel met hem afspreken dat ze het iets zachter proberen te doen. Je kan ook noise cancelling oordopjes proberen. Dan zul je ook een stuk minder horen. Die jaloezie moet je je echt proberen overheen te zetten. Het is niet zijn schuld dat hij iemand heeft en jij niet. Praat er gewoon nog eens met hem over. Ik denk dat jullie er wel uit gaan komen.
19 jaar
2 maanden geleden
Nee ik heb niemand. Maar ik voel gewoon jaloezie vanuit mijn naar hem. Hij is gewoon knap en ik niet.
22 jaar
2 maanden geleden
Grappig hoe iedereen dit anders ervaart. Sommige vinden het juist zelf erg opwindend om seksgeluiden uit de kamer ernaast te horen en anderen (waaronder jij TS) dus helemaal niet. Toen mijn oudere zus een paar jaar geleden nog thuis woonde, waren onze slaapkamers ook naast elkaar. Ze kreeg een relatie en hadden zeer veel seks. Ik moest er in het begin vooral aan wennen, naarmate het vaker gebeurde, vond ik het steeds minder genant.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

20 jaar
2 maanden geleden
Tsja, er mee leren leven?
Als gij een liefje vind dan zullen de geluiden van jullie enthousiasme ook tot de oren van jouw broertje komen :-)
Hij houdt al maximaal rekening met de eventuele overlast zoals ge schrijft. Heel netjes van hem.

Broer en ik sliepen vroeger samen op de kamer; enorm fijne tijden.
Broer is een jaar ouder, en toen hij en zijn liefje (ondertussen vriendin) 16 waren, werd het plots ingewikkeld.
Ik had een vriend, maar was nog maar 15 en mocht bijgevolg nog niet bij hem blijven slapen.
Als broer bij zijn liefje kon blijven slapen was er geen probleem, maar als het eens anderserom moest (Haar broer had ook een lief en die hadden ook graag dat de slaapkamer er langs 'rustig' was) en broer zijn liefje bij ons mocht slapen, dan moest ik beneden op de bank slapen, of in de zomer soms in een tentje buiten (wat ik heel graag deed!).

En toen werd ook ik zestien! Eén slaapkamer, twee koppeltjes die met elkaar rekening moesten houden en met andere familie. Het werd ingewikkeld met complete draaiboeken (bij wijze van spreken :-) ). In de zomer namen mijn vriend en ik al vaker de tent, was echt plezant!

Dus, eh, TS: Neemt de geluiden van uw broer en zijn liefje er maar gewoon bij, ge hebt twee slaapkamers en voor ge het weet zijt gij misschien ook excuses aan uw broertje aan het geven :-) .
12 jaar
2 maanden geleden
Ik weet niet dat als hij bezig is dat je dan op de muur slaat of op z’n deur klopt met de vraag of het stiller kan (zonder de deur te openen)
18 jaar
2 maanden geleden
Hij zegt dat hij rekening met jou houd, maar hij kan ook niet verwachten dat jij nooit thuis bent. Ik hoop wel dat jij hem dit liefdesgeluk gunt. Hoe zit het met jou liefde? Heb jij nooit sex gehad terwijl hij ook thuis was? Masturbeergeluiden zijn soms ook te horen.