• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Vrijen
  4. Vrijen
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Elke keer als ik mijn vriendin vinger moet je naar de wc

13 jaar
2 weken geleden
Waarom moet ze dat?
5 reacties
15 jaar
2 weken geleden
Ik wil niks zeggen maar jou reactie en die van m13 een topic starter van het topic “ Hij komt niet” ofzo denk ik dat het noemt. Komt heel erg overeen. Zij zegt dat ze naar het toilet moet en eens ze gaat moet ze niet meer. Gaan daar eens kijken wie weet zit je vriendin op hetzelfde forum. Hahaha. En anders is vragen. Kan zijn dat ze gaat klaarkomen ( als het werkt zoals bij mannen ( vrouwen help ff, verbeter als ik fout ben) krijg je een plas gevoel als je gaat klaarkomen, en dan komt je cum. ) of gaat squirten dus plassen van het klaarkomen omdat het zo goed voelt. Praat nog is met haar
22 jaar
2 weken geleden
Dat heb ik ook wel. Het zijn dezelfde spieren die je gebruikt bij het klaarkomen als bij plassen. Soms heb ik het idee dat het wel gaat en soms durf ik het niet aan want het bed natplassen is natuurlijk een ramp. Wel vinger ik mezelf wel eens samen met mijn beste vriendin op een stil strandje waar niemand het ziet. Dan gaan we gewoon door. Je vriendin zal dat ook wel weten dus het is niet anders. Daarna kunnen jullie toch wel verder of opnieuw beginnen?
13 jaar
2 weken geleden
Ts j13 als jij je aftrekt en bent klaargekomen hoef jij dan niet naar de wc ik wel
18 jaar
2 weken geleden
Vraag het haar. Wanneer gaat ze? Nadat ze klaargekomen is of daarvoor omdat ze niet klaar kan komen? Weet je of ze ook echt gaat plassen?
Er zijn verschillende redenen waarom ze dat doet. Vragen helpt.
14 jaar
2 weken geleden
Waarschijnlijk moet ze gewoon plassen door de seksuele opwinding en het vingeren en heeft ze bang dat ze op je hand zou plassen als ze zich volledig zou ontspannen en ze klaar zou komen.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.