• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Vrijen
  4. Vrijen
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Experimenteren

15 jaar
6 dagen geleden
Hey, ik heb zelf nog nooit geëxperimenteerd met iemand wat ik wel erg jammer vindt. Maar dat kan er ooit wel van komen maar voor nu is het nog te vroeg.
Mijn vraag is hoe was jullie eerste keer experimenteren, met hetzelfde of het andere geslacht? Maakt niet uit. Hoe is het gebeurd en waar was het? Was het plots gebeurd of was je dit op voorhand van plan om te doen?

Ik zou graag wat inspiratie willen hebben voor moest de situatie zich ooit voor doen. Ik wist niet waar ik het moest plaatsen dus ik vond dit wel een goede plaats.

Mercikes om te reageren, TS.
9 reacties
23 jaar
6 dagen geleden
J16 Je bepaalt samen hoe ver je wil gaan met experimenteren. Samen aftrekken, elkaar aftrekken of nog een stap/stappen verder gaan samen. Voor mij staat experimenteren los van geaardheid.
20 jaar
1 week geleden
J16 voelen, aftrekken, elkaar aftrekken of spelletje spelen zoals wie kan het verste spuiten of zwaardvechten.
16 jaar
1 week geleden
Hoe ver gaan jullie bij experimenteren, ik heb wel eens gevoeld bij een jongen en piemels vergeleken maar verder niet. Hebben jullie gepijpt en/of geneukt?
13 jaar
1 week geleden
Hey TS, ja het is een soort van Fwb. Alleen nog niet neuken, verder wel. En we gaan al sinds de kleuterschool met elkaar om, misschien is het wel een soort relatie. We vinden het beide leuk en spannend om te doen. Het is niet elke dag, maar sowieso wel elke week
12 jaar
1 week geleden
Ik ben nu nog steeds aan het experimenteren met een teamgenoot
20 jaar
1 week geleden
Ik heb een paar keer geëxperimenteerd met wat hechte vrienden. Het speelt al langer dat er wel is gestoeid wordt of elkaar aanraken. Maar de eerste keer kwam vrij spontaan toen iemand de eerste stap zette. We doen het nu vaker en vinden het best wel leuk.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

15 jaar
1 week geleden
Hey ik ben de TS

J13 cool dat jullie nu nog steeds goed met elkaar om kunnen gaan na die ene hete zomerdag. Kijken jullie elkaar nu anders aan? Of blijft dit nog wel hetzelfde? Wat bedoel je met we doen nu nog wel af en toe dingen, wat doen jullie nu dan nog? Is het een soort van FWB?

J16 dat is wel een grappig verhaal en wel toevallig. Waren jullie gwn in de sauna gegaan en zei hij iets van ik wil je pijpen ofzo? Lijkt me een unieke ervaring!
16 jaar
1 week geleden
ik was laatst in de fitness. en na de fitness kan je sauna nemen. mannen vrouwen apart. dus ik ging naar de sauna waar één knappe jongen zich net aan t douchen was. ik ging me ook douchen en merkte dat ie een stijverd kreeg. meteen ging mijn pik ook omhoog. zonder woorden gingen we beiden in de sauna en hij begon mijn pik te zuigen. eerste ervaring met een jongen. was geil en smaakt zeker naar nog
13 jaar
1 week geleden
Vorig jaar met mijn buurmeisje. We waren beide 12. We gaan veel met elkaar om. Op gegeven moment waren we wel nieuwsgierig. Hoog zomer, op haar slaapkamer, alleen thuis, elkaar ontdekt en dingen gedaan. Zal ik nooit vergeten. Sindsdien doen we wel eens wat samen