• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Vrijen
  4. Vrijen
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Friends with benefits, varianten?

21 jaar
3 dagen geleden
Een vriend van me begon daarover. Heel voorzichtig want wilde onze vriendschap niet verpesten. Maar het is toch duidelijk en ik zou het eigenlijk best wel willen proberen. Wij zijn al niet preuts met elkaar. Ik grijp hem ook wel eens bij zijn lul en hij bij mij als grapje maar dan stoppen we en lachen. Maar dan ben ik wel nat.ik vraag me dus af of daar varianten voor zijn waar je de grens legt. En wat al een van ons een vriend of vriendin krijgt. Ik wil beslist geen vaste vriend voor ik 26 ben en een goede baan heb.Dus ik wil af en toe wel seks en hij weet eigenlijk toch alles al van me zelfs hoe ik klaar kom dat heb ik hem in een dronken bui verklapt. Wat hebben jullie voor ervaring. Waar moet ik aan denken?
8 reacties
19 jaar
3 dagen geleden
Nee ik deed het begin dit jaar nog, maar het wordt wel weer tijd. Had jij die zomer een vakantieliefje? als je een broek aan hebt kun je er toch wel ongemerkt via je zak aan voelen? Jij hoeft geen paal te verbergen.hoogstens een nat slipje
Als straks alles tussen jullie goed loopt lach je er om. Weet hij het al?
22 jaar
3 dagen geleden
Je staat inderdaad veels te heet.Er steeds aankomen helpt niet maar maakt het alleen maar erger. Vervelend als je je werk moet doen en er anderen zijn. Ga wel regelmatig plassen. Ik hoop maar voor je dat je hem snel ergens ziet waar jullie niet gestoord worden.
21 jaar
3 dagen geleden
Hoi j19 hier ts. Goed dat je dat begrijpt. Heb je hetzelfde?
Twee zomers geleden dus meer dan anderhalf jaar geleden was mijn laatste keer. Je zult zeggen dan kunnen die twee dagen er ook wel bij. Maar nu het gaat gebeuren sta ik veel te heet.
Ik zit hier voor bijbaantje op kantoor, maar ik moet er af en toe even aanzitten. Ik denk dat we elkaar nog wel zien vandaag. Hij zei net dat hij het ook moeilijk heeft maar niet zo erg als ik,
Jij ook alles kits? Je weet wel daar.
19 jaar
3 dagen geleden
Hoelang sta je al droog ts? Je kunt hem vandaag toch even vragen om langs te komen. Even om wat puntjes op de i te zetten of iets anders dubbelzinnigs. En dan even verrassen.
Als je zo tot vrijdag blijft soppen tot vrijdag gaat het opvallen.
Suk6 hoor, ik wens je een heerlijke befbeurt toe.
21 jaar
3 dagen geleden
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.

Hoi ts weer. Leuk dat iedereen positief is. Beffen doet hij, daar heb ik hem al eens over gehoord. We vertelden elkaar bijna alles. Maar helaas gebeurde er niet zo veel. Ik stond bijna helemaal droog, hij ook weinig. Goed idee dus. Vrijdagavonds sporten we en drinken wel eens iets dan kan hij gelijk blijven of met je als fwb naar huis? Dat is ongezellig en mogelijk kan er zaterdagochtend ook nog iets. Ik kan niet wachten tot vrijdag hihi. Vertelden jullie het of moesten de anderen het ontdekken?
We moeten dat samen bespreken, maar ik hou het al niet meer.
22 jaar
4 dagen geleden
M21, ja gewoon beginnen en lief voor elkaar zijn en respect voor elkaar hebben. Vertel later eens hoe jullie het ervaren hebben.
21 jaar
4 dagen geleden
Denk dat als je er aan begint je samen duidelijke afspraken maakt van hoe ver wel handwerk en oraal, maar niet neuken of wel neuken, niet pijpen en beffen. Hoe open ben je samen ben je fwb alleen samen of kan je ook met andere fun hebben
22 jaar
4 dagen geleden
Gewoon uitdagen en beginnen. Je weet al waar je hem moet zoeken