Ik hoor niemand over 'n C - string. Draagt dan prettig ??
Volgens mij is het ook makkelijk als je van elkaar wilt laten genieten.
13 reacties
23 jaar
2 weken geleden
Ik denk dat je hier geen reclame mag maken voor een bepaald product, maar als je " string met plug" zoekt kom je er sowieso. Echt fijner om dragen dan je misschien zou vermoeden.
20 jaar
2 weken geleden
Euh ja oops. Was gewoon naar de uni, maar gezien hoe saai mijn colleges waren had ik toch nog iets opwindends in mijn dag. Misschien toch beter niet getwijfeld ‘s ochtends 😉
22 jaar
2 weken geleden
M20, dus je bent weer lekker luchtig op stap gegaan. Pak maar geen kou. Waar moet je vandaag naar toe ??
20 jaar
2 weken geleden
Vanochtend nog met mijn Bitweeni in mijn handen gestaan, toch maar niet gedaan en nu net op de bus gerealiseerd dat ik uiteindelijk helemaal niks heb aangetrokken onder mijn rok 🤭
19 jaar
2 weken geleden
@J23
heb je een linkje? Of de naam
23 jaar
2 weken geleden
Het was een string met plug.
19 jaar
2 weken geleden
Welke string had je toen?
@J23
23 jaar
2 weken geleden
Een buttplug gaat echt niet snel irriteren ( bij mij?), maar zand en anaal gaan niet goed samen. Zandkorrels zijn echt vlijmscherp in je kontje. Goed opletten dat je iets inbrengt dat dit echt zand-vrij is (ook vaginaal). Een stri goed met plug is inderdaad iets extremer, maar de meeste weten ook niet dat die string met een plug is. Stond vorige zomer met een wat ouder stel te praten en na een hele tijd vroegen ze me hoe string zo goed rond mijn balzak bleef hangen. Ze dachten dat dit een rek rond mijn balzak was. Ik zei hen toen hoe die string zo goed bleef zitten.
20 jaar
3 weken geleden
@K20 Ja, dat is het en nee, eigenlijk niet. Op het strand ben ik wel eerder zuinig met glijmiddel, niet echt een fijne combinatie met zand…
20 jaar
3 weken geleden
@m20, is dat niet een c string aan een butplug? Krijg je geen last als je dat de hele dag in hebt?