• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Vrijen
  4. Hoe vaak?
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Hoe vaak?

15 jaar
2 weken geleden
Hoe vaak per dag mastruberen is voor jullie de max?
12 reacties
15 jaar
1 week geleden
Iedere dag voor het slaap gaan, keer of twee of drie klaarkomen is wel genoeg. Overdag max en paar keer in de week, als ik vrijgezel ben.
14 jaar
1 week geleden
Per dag max 4 X, wel samen met mijn vriend is wel zo leuker en lekkerder en er blijf niets plakkerigs achter in de kleding en of waar dan ook 😊??. En thuis tijdens douchen fap ik ook wel of in bed, maar dat moet ik stilletjes doen want ik deel mijn slaapkamer met mijn jongere broertje.
21 jaar
1 week geleden
Mijn max is denk ik ongeveer 5x op een dag. Maar dan is de lol er wel een beetje af. Gemiddeld denk ik 3 tot 4x per week normaal gesproken
12 jaar
1 week geleden
Ik heb het wel eens een tweede keer geprobeerd op een dag maar de tweede keer krijg ik hem bijna nooit meer stijf
16 jaar
1 week geleden
Ik wil altijd wel 3x per dag klaarkomen. Als ik met mn vriendje ben lukt het altijd wel met elkaar. En anders trek ik mezelf minstens 3x af. Ook wel op school als ik er zin in heb
15 jaar
1 week geleden
Elke dag als ik geen sex met mijn vriendin heb
17 jaar
2 weken geleden
Vaakst dat ik het heb gedaan is 5 keer op 1 dag. 5de keer voelde niet echt lekker en er kwam bijna geen cum uit
Normaal doe ik het 1 soms 2 keer per dag
15 jaar
2 weken geleden
Zo vaak ik zin heb. sws 's avonds en ik doe het ook vaak in de ochtend onder de douche
15 jaar
2 weken geleden
Ik trek meestal 1x per dag af. Als ik er veel zin in heb 2x
17 jaar
2 weken geleden
Bijna altijd gewoon 1 keer op een dag soms 2 keer als ik er echt nog zin in heb maar dan voelt het meteen zo minder fijn
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA.