• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Vrijen
  4. Met of zonder condoom
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Met of zonder condoom

15 jaar
1 week geleden
Hallo allemaal,

ik heb sinds een paar weken seks met mijn vriendje en heb het nu eigenlijk altijd al gedaan met condoom, dus mijn vraag is nu: doen jullie het vaker met of zonder condoom?
4 reacties
16 jaar
1 week geleden
Lekker dat je seks hebt met je vriendje! In het begin deed ik het ook altijd met condoom, maar nu doen we het altijd zonder. Het is veel makkelijker en goedkoper om zonder te neuken. Ik vind het ook geiler als die zonder condoom in me klaarkomt. Ik slik er pil dus er kan niets mis gaan.
18 jaar
1 week geleden
Als jij a aan de pil bent dan kan het zonder. Maar dan moeten jullie beide geen soa hebben. Je gaat ook geen sex hebben terwijl je weet dat je zwanger kan raken.
16 jaar
1 week geleden
Ik heb het nog nooit met condoom gedaan
17 jaar
1 week geleden
We begonnen met condoom. Ik ben nu aan de pil dus het hoeft niet, maar we doen het vaak alsnog. Hij komt met condoom eigenlijk niet klaar, dus hij doet het aps af als ik al klaar ben gekomen. Dan ben ik juist wat gevoelig en dan maak ik het met de mond af. Anaal doen we ook altijd met condoom, dat is gewoon praktischer. Zou het nooit zonder doen als ik geen vaste vriend had en/of niet aan de pil was.
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA.