Hiii!! Ik ben net begonnen met de middelbare school en iedereen is er super aardig enzo, maar er is een jongen die vervelend doet tegen iedereen, maar het meeste tegen 1 jongen. De eerste week van school tijdens gym pestte hij een jongen, omdat hij de bal scheef gooide en omdat hij er anders uitziet dan andere kinderen. Ik wou vandaag met een paar vriendinnen naar de kleedkamer lopen en ik zie die jongen helemaal in tranen, omdat die jongen hem steeds buitensluit en allemaal opmerkingen had gemaakt over zijn uiterlijk en hij is daar super onzeker over. We hebben die jongen uiteindelijk erop aangesproken, maar hij luistert gewoon niet. Dit is al een paar weken aan de gang en ik vind dat hij moet praten met z’n mentor, maar dat wil hij niet. Ik weet echt niet wat ik moet doen. Als ik niks doe dan voelt het alsof ik hem in de steek laat, dus wat zouden jullie doen? Als dit langer aan de gang is wil ik naar de mentor gaan, maar ik weet niet of dat zo handig is. Ik wil die jongen echt niet nog een keer in tranen zien. Je kon gewoon z'n pijn voelen. Wat moet ik doen?