• Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • JOU Academie
Zoeken
LinkedInInstagramTikTokYouTube
Zoeken
  • Forum
  • Wat kun je doen?
  • Video's
  • Thema's
  • Locaties
  • Over ons
  • Voor ouders
  • Voor professionals
  • Werken bij JOU
  • Contact
  1. Home
  2. Forum
  3. Pesten
  4. Pesten
Vorige pagina
WhatsApp

Heb je vragen of wil je gewoon iets kwijt?

Ons team is er voor je. Bijvoorbeeld als je meer wilt weten over de activiteiten die wij organiseren. Maar zeker ook als we je kunnen helpen met je school, stage of bijbaan. Of als er gedoe is: online, met vrienden, thuis of op school. Laat het ons weten.

App met onsKom bij ons langs

doe mee & ontdek

• Activiteiten
  • Stel anoniem je vraag
  • Kom bij ons langs
  • Video's

Meer over jou

• Over ons
  • Werken bij
  • JOU Plekken
  • JOU Academie
  • Onze partners

Check onze socials

LinkedInInstagramTikTokYouTube
  • Privacy policy
  • Cookies
  • Klachten en bezwaar
  • © 2026 Jou
Vorige pagina

Jullie mening hierover

17 jaar
5 jaar geleden
Ik wordt/werd gepest door een jongen die even oud is als mij maar toen ik ging zwemmen met een vriendin. (Die nam mij mee naar een vriendengroep waar die pester ook zat) maar die pester kwam naar mij en zij dat ik mooi ben. Maar hij zij vroeger dat ik lelijk was. Daarom snap ik er niets meer van. Wat denken jullie
3 reacties
12 jaar
5 jaar geleden
de meeste jongens geen pesten als ze je leuk vinden en als jij het dan niet meer leuk vind slaat hij over naar heel aardig
23 jaar
5 jaar geleden
Hij zoekt gewoon aandacht. Het beste is om zulke pestkoppen te negeren. Ik had toen ik 13 was ook stom gelul gehoord van een jongen die me mooi vind en deed zogenaamd vriendelijk, maar na schooltijd kwam zijn ware aard weer naar boven, zoals altijd.

Gewoon een dikke middelvinger achter zijn rug geven en doen alsof nij voor je niet bestaat, dat is de beste advies die ik je kan geven.
14 jaar
5 jaar geleden
Hoelang was datvgeleden? Kan hetvzijn dat zijn pesten stoer doen was tegenover vrienden misschien? Heb je hem al gezegd dat hij je vroeger gepest heeft enzo?
Plaats je reactie

Vul minimaal 3 karakters in.

@

Je e-mailadres is niet zichtbaar voor anderen.

@

Je e-mailadres wordt alleen gebruikt om je deze mails te kunnen sturen en nergens anders voor. Je kan je altijd weer afmelden via een link in de mail.

Ik heb de privacy-informatie gelezen en ga ermee akkoord

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.