ken je raad de leerling? Bij ons op school is het een hype. Soms is het wel leuk maar heel vaak staan er allemaal random gemene dingen. Ik ben bang dat het ook een keer over mij gaat omdat ik nogal stevig ben.
5 reacties
13 jaar
2 jaar geleden
Dank jullie voor de reacties. We hebben het er nu ook in de mentorles over gehad. ik en er nu niet meer zo bang voor omdat we erover praten in de klas
16 jaar
2 jaar geleden
Niet aan meedoen en het blokkeren.
13 jaar
2 jaar geleden
Als je dat ziet blokkeer het account.
22 jaar
2 jaar geleden
Niet aan meedoen. Als iedereen dat fatsoen zou hebben, zou de hype direct over zijn.
Als ze ooit iets zouden zeggen over jou, dan zegt dat eigenlijk meer over henzelf dan over jou. Hun woorden zijn een soort luidspreker van hun hersengolven. Ze tonen wat door hun hoofd spookt, en dat heeft niet noodzakelijk veel vandoen met de realiteit. Dus als hun hersengolven nogal gedegenereerd en geestesziek zouden zijn, hoor je dat aan hun woorden. Herken dat, maar laat je er niet door van de wijs brengen, en ga er niet op in.
Als ze ooit iets zouden zeggen over jou, dan zegt dat eigenlijk meer over henzelf dan over jou. Hun woorden zijn een soort luidspreker van hun hersengolven. Ze tonen wat door hun hoofd spookt, en dat heeft niet noodzakelijk veel vandoen met de realiteit. Dus als hun hersengolven nogal gedegenereerd en geestesziek zouden zijn, hoor je dat aan hun woorden. Herken dat, maar laat je er niet door van de wijs brengen, en ga er niet op in.
17 jaar
2 jaar geleden
Wat is dat precies?
Plaats je reactie